Higher education foreign language teaching: A critical approach (CROSBI ID 56423)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Brala, Doris ; Borelli, Vanda ; Bilić Meštrić, Klara
engleski
Higher education foreign language teaching: A critical approach
Primarni je cilj ovog rada dati poticaj provođenju akcijskih istraživanja i osvijestiti potrebu za razvijanjem kritičkog mišljenja u visokoobrazovnim institucijama u Republici Hrvatskoj. Nadalje, jedan je od konkretnih ciljeva rada prikazati akcijsko istraživanje vezano uz poboljšanje obrazovne prakse kroz razvijanje kritičkog mišljenja. U radu ćemo, osim teorijskog prikaza kritičkog pristupa i njegove povezanosti s akcijskim istraživanjima i kritičkim mišljenjem, predstaviti analizu kritičkog mišljenja u visokoobrazovnom sustavu na temelju istraživanja provedenog sa studentima Hrvatskih studija tijekom nastave, ali i kroz rezultate ankete. Također ćemo predstaviti podatke iz intervjua s njihovim profesorima koji otkrivaju sumnje vezane uz mogućnost ostvarivanja kritičkog mišljenja i dijaloga sa studentima. S obzirom na ograničene mogućnosti provedbe cjelovitog akcijskog istraživanja tijekom kolegija koji se izvodi jedan semestar, ovaj rad ponajprije predstavlja refleksivnu fazu akcijskog istraživanja u kojoj ukazujemo na važnost razvijanja odnosa i kritičkog mišljenja u radu sa studentima, njihovo nezadovoljstvo pomanjkanjem istih, ali i mogućnosti koje akcijska istraživanja nude u razvoju kritičkog mišljenja u visokoškolskim ustanovama na temelju iskustvene prakse.
action research, English for Academic Purposes, critical pedagogy, critical thinking, social reform perspective
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
321-337.
objavljeno
Podaci o knjizi
Metodologija i primjena lingvističkih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 24. do 26. travnja 2015. godine u Zadru
Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
2016.
978-953-7963-43-9