Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Higher education foreign language teaching: A critical approach (CROSBI ID 56423)

Prilog u knjizi | stručni rad

Brala, Doris ; Borelli, Vanda ; Bilić Meštrić, Klara Higher education foreign language teaching: A critical approach // Metodologija i primjena lingvističkih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 24. do 26. travnja 2015. godine u Zadru / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.). Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2016. str. 321-337

Podaci o odgovornosti

Brala, Doris ; Borelli, Vanda ; Bilić Meštrić, Klara

engleski

Higher education foreign language teaching: A critical approach

Primarni je cilj ovog rada dati poticaj provođenju akcijskih istraživanja i osvijestiti potrebu za razvijanjem kritičkog mišljenja u visokoobrazovnim institucijama u Republici Hrvatskoj. Nadalje, jedan je od konkretnih ciljeva rada prikazati akcijsko istraživanje vezano uz poboljšanje obrazovne prakse kroz razvijanje kritičkog mišljenja. U radu ćemo, osim teorijskog prikaza kritičkog pristupa i njegove povezanosti s akcijskim istraživanjima i kritičkim mišljenjem, predstaviti analizu kritičkog mišljenja u visokoobrazovnom sustavu na temelju istraživanja provedenog sa studentima Hrvatskih studija tijekom nastave, ali i kroz rezultate ankete. Također ćemo predstaviti podatke iz intervjua s njihovim profesorima koji otkrivaju sumnje vezane uz mogućnost ostvarivanja kritičkog mišljenja i dijaloga sa studentima. S obzirom na ograničene mogućnosti provedbe cjelovitog akcijskog istraživanja tijekom kolegija koji se izvodi jedan semestar, ovaj rad ponajprije predstavlja refleksivnu fazu akcijskog istraživanja u kojoj ukazujemo na važnost razvijanja odnosa i kritičkog mišljenja u radu sa studentima, njihovo nezadovoljstvo pomanjkanjem istih, ali i mogućnosti koje akcijska istraživanja nude u razvoju kritičkog mišljenja u visokoškolskim ustanovama na temelju iskustvene prakse.

action research, English for Academic Purposes, critical pedagogy, critical thinking, social reform perspective

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-337.

objavljeno

Podaci o knjizi

Metodologija i primjena lingvističkih istraživanja. Zbornik radova s međunarodnog skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 24. do 26. travnja 2015. godine u Zadru

Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina

Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

2016.

978-953-7963-43-9

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija