Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški, kurikularni i zakonski dokumenti kao temelj razvoja socijalnih kompetencija u hrvatskoj školi (CROSBI ID 229404)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Mlinarević, Vesnica ; Zrilić, Smiljana Strateški, kurikularni i zakonski dokumenti kao temelj razvoja socijalnih kompetencija u hrvatskoj školi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 2; 283-308

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica ; Zrilić, Smiljana

hrvatski

Strateški, kurikularni i zakonski dokumenti kao temelj razvoja socijalnih kompetencija u hrvatskoj školi

Kurikulumi europskih zemalja temeljeni su na kompetencijama i ishodima učenja. U radu se analiziraju i elaboriraju značajni dokumenti u Republici Hrvatskoj, strateški (Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije), kurikularni (Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje) i zakonski, (Zakon o hrvatskom kvalifikacijskom okviru) koji određuju i obvezuju razvoj socijalnih kompetencija u školi. Analiza strateškog, kurikularnog i zakonskog dokumenta ukazuje na otvorenost, odnosno manji stupanj normiranja, što odgojno-obrazovnim ustanovama te učiteljima i nastavnicima omogućuje višu razinu autonomije u implementaciji kurikuluma, a učenicima pruža veću mogućnost izbora i bolje usklađivanje s njihovim interesima, iskustvima i razvojnim potrebama. Hrvatski dokumenti naglašavaju neophodnost razvoja socijalnih kompetencija te iznose brojne mogućnosti rada usmjerenog učeniku kroz metodičke prilagodbe, posebne individualizirane ili diferencirane kurikulume, područja i teme te ishode učenja.

Nacionalni okvirni kurikulum ; socijalne kompetencije ; Strategija obrazovanja ; znanosti i tehnologije ; Zakon o hrvatskom kvalifikacijskom okviru.

nije evidentirano

engleski

Strategic, curriculum and legal documents as the basis of social competence development in Croatian schools

nije evidentirano

National Curriculum Framework ; social competences ; Education ; Science and Technology Strategy ; Croatian Qualification Framework Act

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (2)

2015.

283-308

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice