Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijska pismenost studenata kao (ne)razlikovno obilježje u kontekstu pripadnosti različitom socio-ekonomskom i obrazovnom okolišu (CROSBI ID 403944)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mesić, Jagoda Informacijska pismenost studenata kao (ne)razlikovno obilježje u kontekstu pripadnosti različitom socio-ekonomskom i obrazovnom okolišu / Špiranec, Sonja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Mesić, Jagoda

Špiranec, Sonja

hrvatski

Informacijska pismenost studenata kao (ne)razlikovno obilježje u kontekstu pripadnosti različitom socio-ekonomskom i obrazovnom okolišu

U radu se analizira informacijsko i šire društveno ponašanje (odnosno njegovi pojedini aspekti) te propituju stavovi odabrane skupine studenata iz Hrvatske i Srbije s ciljem utvrđivanja različitosti između dvaju socio-ekonomskih, kulturoloških i obrazovnih okoliša kojima ispitanici pripadaju te mogućnost uspostave koncepta informacijske pismenosti kao svojevrsnog razlikovnog obilježja izvedenog iz tih potencijalno postojećih razlika. Za te je potrebe, osim uključivanja službenih statističkih podataka te kraćeg povijesnog pregleda s naglaskom na ključne pojmove i složenije koncepte primarno tercijarne razine (kao dijela teorijske potpore radu), kreiran i anketni upitnik kombiniranoga tipa podijeljen u tri tematska bloka kako bi se dobio uvid u pojedine akademske i građanske aktivnosti, osobne predodžbe, (samo)definiranja i (samo)procjene u kontekstu donošenja odluka, odnosno uporabe informacija i (posredno) znanja u odnosu na prepoznavanje i primjenu suvremenih koncepata, kompetencija i fenomena te pripadnost određenoj tradiciji, odnosno sredini i njezinim osobitostima. Prikaz rezultata slijedi rasprava, dok zaključak otvara prostor i poticaj za buduće analize, odnosno potrage za okolišima i tradicijama u kojima će pretpostavka o mogućnosti inauguriranja novoga obilježja, kao svojevrsna indikatora stanja pismenosti, ali i kao referentne točke u kontekstu donošenja odluka i oblikovanja različitih strategija i politika (s naglaskom na one obrazovne), konačno biti potvrđene ili odbačene.

pismenost ; informacijska pismenost ; informacija ; znanje ; obrazovanje ; socio-ekonomski aspekti ; studenti ; Hrvatska ; Srbija

nije evidentirano

engleski

Information literacy of students as a (non)distinctive feature in the context of affiliation to different socioeconomic and educational environments

nije evidentirano

literacy ; information literacy ; information ; knowledge ; education ; socio-economic aspects ; students ; Croatia ; Serbia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

15.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti