O važnosti škole dijaloga (CROSBI ID 56407)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Balog, Antal
hrvatski
O važnosti škole dijaloga
Dijalog je neposredna, strukturirana, osviještena i vremenski utvrđena međusobna komunikacija o izabranoj temi između određenog broja izravno uključenih sudionika. Proces dijaloga između pojedinih relativno većih ljudskih skupina o nekom važnom i spornom području ili nekom užem pitanju, može trajati dugo, prenositi se iz jednog naraštaja u drugi, broj sudionika se može povremeno povećavati ili smanjivati, problemi se mogu postupno rješavati, pa se ponovno komplicirati i posljedično antagonizirati. Dijalog pripada višoj i složenijoj kategoriji, u odnosu na pregovore. Dijalogom se dugoročno i u širem kontekstu može upravljati odnosima članova ljudskog društva ili neke zajednice. Svaka vrsta komunikacije među ljudima i njihovim skupinama, bila ona nasilna ili miroljubiva, bila u vidu tvrdih pregovora, rasprave, prepirke ili svađe, prije ili kasnije dovodi, ako se dovoljno dugo provodi, do početka nekog oblika dijaloga i njegove više ili manje plodonosne završnice. Povijest pokazuje da nakon ratova ili nekih drugih oblika nasilnih sukobljavanja, dolaze razdoblje pregovora koje se završavaju dogovorima. Dogovori i mirovni sporazumi stabilni su i dugoročni u onoj mjeri u kojoj su utemeljeni na onim premisama koje sukobljene strane zajednički pronalaze i međusobno prihvaćaju, ponajviše u dijaloškim procesima. Nasilje je, stoga, puko odgađanje dijaloga kojem će, prije ili kasnije, sudionici nasilnog komuniciranja trebati pristupiti i uspješno ga voditi i zajednički dovršiti.
dijalog ; komunikacija ; religija ; vjera
nije evidentirano
engleski
The importance of dialogue school
nije evidentirano
dialogue ; communication ; religion ; faith
nije evidentirano
Podaci o prilogu
14-25.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mladi i vjera ususret Europskoj uniji
Balog, Antal ; Mladenovska-Tešija, Julijana
Osijek: Mozaik društva, udruga za održivi razvoj ; Agape, humanitarna djelatnost Evanđeoske crkve u RH
2013.
978-953-57690-0-2