Poslovna etika u marketingu s osvrtom na etiku oglašavanja na odabranim primjerima (CROSBI ID 403909)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Leko, Donata
Balog, Antal
hrvatski
Poslovna etika u marketingu s osvrtom na etiku oglašavanja na odabranim primjerima
Nakon uvoda, u radu se razmatra poimanje poslovne etike u suvremenom poslovnom svijetu. Navode se osnovni pojmovi koji se odnose na marketing, marketniški miks, marketinškog procesa itd. U nastavku razmatraju se odnosi između etike, kao filozofske discipline i marketinga, kao ekonomske discipline. U glavnom dijelu rada promatra oglašavanja, kao područje marketinških promotivnih aktivnosti, u svijetlu poslovne etike. U posljednjem dijelu rada, ukazuje se na najvažnije i najčešće etičke probleme u poslovnom oglašavanju, primjerice oglašavanje namijenjeno djeci, seksizam u oglašavanju, zavaravajuće i obmanjujuće oglašavanje, komparativno i prikriveno oglašavanje.
poslovna etika ; marketing ; oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Business ethics in marketing with a focus on the ethics of advertising on selected examples
nije evidentirano
business ethics ; marketing ; advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
24.03.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište Baltazar Zaprešić
Zaprešić