Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality (CROSBI ID 229206)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Somolanji Tokić, Ida
hrvatski
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality
Knjiga Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality dvanaesti je dio serijala Contesting Early Childhood urednika Peter Mossa i Gunile Dahlberg. Kao i prethodni naslovi, i ovaj se bavi ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem u kontekstu suvremenih društvenih, odnosno političkih, socijalnih, ekonomskih, kulturalnih i tehnoloških promjena u svijetu. Ova knjiga prezentira jedan odmak od ustaljenih teorija. Peter Moss u svom već prepoznatljivom stilu nastoji izazvati čitatelja na različito, otvoreno i kreativno sagledavanje sustava odgoja i obrazovanja, odnosno teorije i prakse. Otvoreno, jasno i pomalo smiono analizira trenutno stanje u sustavu odgoja i obrazovanja, ali i šire, te nudi smjernice za promjene. Knjiga je pisana razumljivo i pristupačno široj publici (teoretičari, praktičari, studenti) iako je tematski vrlo izazovna i uvodi za neke čitatelje nove pojmove. Od čitatelja zahtijeva ne samo propitivanje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, nego i društva u cjelini i dominatnog diskursa ekonomske isplativosti. Ova knjiga može poslužiti svima koji traže podršku u svom inovativnom radu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja bilo na teorijskoj, bilo na praktičnoj razini, ali i svima koji imaju interes u odgojno-obrazovnom sustavu uopće.
rani odgoj i obrazovanje; demokratski pristup; transformativna promjena
nije evidentirano
engleski
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality
nije evidentirano
Early Childhood Education and Care; Democracy; Transformative Change
nije evidentirano