Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality (CROSBI ID 229206)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Somolanji Tokić, Ida Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 679-681

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality

Knjiga Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality dvanaesti je dio serijala Contesting Early Childhood urednika Peter Mossa i Gunile Dahlberg. Kao i prethodni naslovi, i ovaj se bavi ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem u kontekstu suvremenih društvenih, odnosno političkih, socijalnih, ekonomskih, kulturalnih i tehnoloških promjena u svijetu. Ova knjiga prezentira jedan odmak od ustaljenih teorija. Peter Moss u svom već prepoznatljivom stilu nastoji izazvati čitatelja na različito, otvoreno i kreativno sagledavanje sustava odgoja i obrazovanja, odnosno teorije i prakse. Otvoreno, jasno i pomalo smiono analizira trenutno stanje u sustavu odgoja i obrazovanja, ali i šire, te nudi smjernice za promjene. Knjiga je pisana razumljivo i pristupačno široj publici (teoretičari, praktičari, studenti) iako je tematski vrlo izazovna i uvodi za neke čitatelje nove pojmove. Od čitatelja zahtijeva ne samo propitivanje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, nego i društva u cjelini i dominatnog diskursa ekonomske isplativosti. Ova knjiga može poslužiti svima koji traže podršku u svom inovativnom radu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja bilo na teorijskoj, bilo na praktičnoj razini, ali i svima koji imaju interes u odgojno-obrazovnom sustavu uopće.

rani odgoj i obrazovanje; demokratski pristup; transformativna promjena

nije evidentirano

engleski

Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality

nije evidentirano

Early Childhood Education and Care; Democracy; Transformative Change

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (4)

2015.

679-681

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija