Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje markom destinacije (CROSBI ID 403842)

Ocjenski rad | diplomski rad

Todorić, Zvonimir Upravljanje markom destinacije / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Todorić, Zvonimir

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Upravljanje markom destinacije

Rad se bavi upravljanjem markom destinacije, njenim osnovama, specifičnostima te njenim stvaranjem i razvojem. Upravljanjem markom destinacije se nastoji na temelju već postojećih značajki oblikovati i njegovati identitet destinacije. Taj identitet se potom ciljnim javnostima komunicira na konzistentan, istaknut i privlačan način. Time se nastoji povoljno utjecati na imidž destinacije te tako utjecati na namjeru posjeta destinaciji i njenu konkurentnost općenito. Upravljanje markom destinacije uz komunikaciju uključuje i implementaciju marke u samoj destinaciji. To uključuje komunikaciju s lokalnim stanovništvom, uspostavljanje partnerstva s interesnim skupinama te promjene u destinaciji kojima se nastoji obećanje marke pretvoriti u stvarnost. U teorijskom pregledu objašnjeni su pojmovi marke destinacije i upravljanja markom destinacije te vezani pojmovi poput marke mjesta. Nadalje, objašnjene su i specifičnosti upravljanja markom destinacije kao i ciljevi koji se nastoje ispuniti upravljanjem markom destinacije. Posebna pozornost posvećena je prikazu procesa razvoja marke i upravljanja markom te povezanim aktivnosti. U teorijskom djelu rada također je prikazano upravljanje markom na primjeru Republike Češke. Ta zemlja je ujedno i predmet istraživanja u primarnom istraživanju. U primarnom istraživanju cilj je bio istražiti kakav imidž uživa Republika Češka među ispitanicima u Republici Hrvatskoj. Ima li za njih drugih atraktivnih destinacija u toj zemlji osim glavnog grada Praga, prepoznaju li neke odrednice pozicioniranja njene marke destinacije te kako ocjenjuju znak i slogan marke destinacije te zemlje. Primarno istraživanje provedeno je na uzorku od 103 ispitanika.

Upravljanje markom destinacije; upravljanje markom zemlje; upravljanje markom mjesta; stvaranje marke; razvoj marke; vrijednost marke; identitet; imidž; Republika Češka

nije evidentirano

engleski

Destination Branding

nije evidentirano

Destination Branding; country branding; place branding; identity; image; Czech Republic

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

01.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija