Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti (CROSBI ID 636069)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Balog, Antal Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti // Znanstveno-stručni skup Menadžment - zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Popović, Goran et al. (ur.). Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 747-757

Podaci o odgovornosti

Balog, Antal

hrvatski

Upravljanje društvenom odgovornošću poduzeća u funkciji njegove poslovne uspješnosti

Ovaj rad razmatra funkcionalnu povezanost društveno odgovornoga poslovanja poduzeća i njegove poslovne uspješnosti u uvjetima nedovršene hrvatske društveno-ekonomske tranzicije i pridodane višegodišnje gospodarske recesije. Povezivanje društveno odgovornoga poslovanja poduzeća s njegovom poslovnom uspješnošću, dugoročno pridonosi stvaranju društveno-ekonomskih osnova održivoga poslovanja poduzeća te održivomu razvoju društva. Učinkovitost poslovanja poduzeća, realizacijom poslovnih ciljeva i poslovnih politika, ispunjava one utilitarističke zahtjeve vlasnika i glavnoga menadžmenta koji su ponajviše ograničeni na profitabilnost poduzeća i njegovu održivost. Premda je dio društvenih učinaka poslovanja poduzeća ponekad malo ili nimalo vidljiv i mjerljiv, oni su nedvojbeno društveno prisutni. U tome suodnosu poduzeća i društva svi dionici stvaraju i razmjenjuju materijalne i nematerijalne vrijednosti, pri čemu se u društvenome okruženju poduzeća stvaraju i uvećavaju društvene vrijednosti, često nazivane društvenim kapitalom, dok se u poduzeću izgrađuje organizacijska kultura, koju se dinamički uravnotežuje između utilitarističke učinkovitosti, s jedne strane, i odgovorne uspješnosti, s druge strane. U tome zahtjevnom upravljačkom procesu prepliću se ne samo dugoročni i kratkoročni poslovni ciljevi poduzeća s njegovim različitim poslovnim politikama nego i dugoročni i kratkoročni politički ciljevi dionika bližega i širega društvenog okruženja. Za poslovno upravljanje poduzećem u takvim društvenim i ekonomskim odnosima potrebna je odgovarajuća razina već izgrađene organizacijske kulture, odnosno organizacijskoga etosa, kao i korespondirajućega društvenog okruženja.

upravljanje ; društvena odgovornost poduzeća ; učinkovitost i uspješnost ; održivo poslovanje

nije evidentirano

engleski

Management of Corporate Social Responsibility in Function of its Business Effectiveness

nije evidentirano

management ; corporate social responsibility ; business sustainability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

747-757.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstveno-stručni skup Menadžment - zbornik radova

Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile

Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić

978-953-7670-99-3

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup Menadžment

predavanje

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija