Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive (CROSBI ID 636007)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Somolanji Tokić, Ida Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.). Osijek: Dječji vrtić Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 217-223

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive

Nova kurikulumska reforma donosi niz novih dokumenata od koji su svakako najzanimljiviji već postojeći Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014) te Prijedlog Nacionalnog kurikuluma za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje (2016). Kada se promatra prijelaz djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu, ovi dokumenti dolaze u fokus interesa s jedne strane zbog kurikuluma predškole te prijedloga snižavanja dobne granice za upis djeteta u osnovnu školu što izravno zadire u dosadašnju dobnu strukturu dječjeg vrtića i osnovne škole kao i rad s djecom predškolske dobi. Svojevrsno preklapanje dvaju odgojno-obrazovnih sustava poziva na promišljanje o njihovim međusobnim odnosima pri čemu se prepoznaju 4 modela – dijete spremno za školu, škola spremna za dijete, odnos partnerstva dječjeg vrtića i osnovne škole te pedagogija sukonstrukcije. Ovaj rad za cilj ima predstaviti specifičnosti dvaju spomenutih kurikuluma, staviti ih u kontekst već postojećih teorija i modela odnosa te ukazati na potrebu sustavnog povezivanja dviju odgojno- obrazovnih razina.

kurikulumska reforma ; dječji vrtić ; osnovna škola ; prijelaz ; modeli odnosa

nije evidentirano

engleski

Early Childhood Education and Care and Compulsory School Education - models of relationship and new perspectives

nije evidentirano

curricular reform ; ECE ; CSE ; transition ; models of relationship between ECE and CSE

nije evidentirano

Podaci o prilogu

217-223.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive

Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana

Osijek: Dječji vrtić Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku

978-953-97823-8-0

Podaci o skupu

5. međunarodni stručni i znanstveni skup Osijek

ostalo

03.06.2016-04.06.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija