Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica (CROSBI ID 636003)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bogatić, Katarina Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.). Osijek: Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 43-49

Podaci o odgovornosti

Bogatić, Katarina

hrvatski

Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica

Tema rada jest stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica. U suvremenim teorijskim pristupima, politikama i praksama obrazovanja predškolskih odgojiteljica ukazuje se na važnost stručnog usavršavanja koje promiče njihov profesionalni razvoj. Postavlja se pitanje odnosa normiranosti stručnog usavršavanja i autentičnog profesionalnog razvoja odgojiteljica. Uvažavajući spoznaje o osobnim shvaćanjima predškolskih odgojiteljica kao prediktorima njihove prakse, važno je dobiti uvid u perspektive predškolskih odgojiteljica o njihovom stručnom usavršavanju. U radu se prezentiraju rezultati preliminarnog ispitivanja provedenog na namjernom uzorku 35 predškolskih odgojiteljica. Odgojiteljice su anketirane o njihovim perspektivama o stručnom usavršavanju na razini iskustava i viđenja. Predškolske odgojiteljice u stručnim usavršavanjima sudjeluju iz pragmatičnih razloga te ga vide vrijednim ukoliko je u relaciji s njihovom praksom. Rezultati su dijelom većeg istraživanja o profesionalnom razvoju predškolskih odgojiteljica kao širem pojmu, koji je, kao interni proces, kontinuiran i razvojan.

profesionalni razvoj; stručno usavršavanje; rani odgoj i obrazovanje; predškolske odgojiteljice

nije evidentirano

engleski

Professional training from preschool teachers' perspective

nije evidentirano

professional development; professional training; early childhood education; preschool teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-49.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive

Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana

Osijek: Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

978-953-97823-8-0

Podaci o skupu

5. međunarodni stručni i znanstveni skup "Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive" Osijek 2016.

ostalo

03.06.2016-04.06.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija