Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako uspješno izvoziti na tržište Europske unije? (CROSBI ID 635937)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Buturac, Goran Kako uspješno izvoziti na tržište Europske unije? // 14. HBOR-ova međunarodna konferencija o poticanju izvoza Zagreb, Hrvatska, 13.10.2015-13.10.2015

Podaci o odgovornosti

Buturac, Goran

hrvatski

Kako uspješno izvoziti na tržište Europske unije?

Osnovna obilježja izvoza Hrvatske u EU su rast izvozne orijentiranosti, značajan vanjskotrgovinski deficit, izražena izvozna koncentracija i jačanje konkurencijskog pritiska. Najvažnija izvozna tržišta su Italija, Slovenija, Njemačka, Austrija i Mađarska. U posljednjih nekoliko godina zamjetan je proces umjerenog skretanja trgovine prema novim zemljama članicama EU. Pri tome je najveći izvozni rast zabilježen u Sloveniju i Mađarsku. Uvid u strukturu izvoza ukazuje da je ona neprilagođena strukturi potražnje za uvoznim proizvodima EU tržišta. Također, u izvoznoj strukturi relativno je mali udio visoko-tehnoloških proizvoda. Usporedba, s drugim tranzicijskim zemljama članicama EU ukazuje na zaostajanje Hrvatske u razini izvozne konkurentnosti. Glavni pokretači jačanja izvozne konkurentnosti u narednom razdoblju prepoznaju se u ulaganjima u ljudski kapital, u poboljšanju investicijske klime, te u ulaganjima u istraživanje tržišta i inovacije novih proizvoda i usluga.

izvoz; konkurentnost; Europska unija

nije evidentirano

engleski

How to export successfully to the market of the European Union?

nije evidentirano

export; competitiveness; European Union

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

14. HBOR-ova međunarodna konferencija o poticanju izvoza

predavanje

13.10.2015-13.10.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija