Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece (CROSBI ID 403766)

Ocjenski rad | diplomski rad

Buntak, Ivan Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece / Mildner, Vesna (mentor); Zagreb, Hrvatska, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Buntak, Ivan

Mildner, Vesna

hrvatski

Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece

Jezik kao nezaobilazna komponenta ljudske komunikacije igra bitnu ulogu u svim aspektima života. Ovladavanje i razvoj jezika su postepeni procesi i imaju svoj slijed. Pretpostavka je da za ovladavanje jezikom postoje kritična razdoblja u kojima je potrebno ovladati određenim aspektima jezika, a nakon tih razdoblja to više nije moguće. U ovom se radu daje kratak pregled razvoja i ovladavanja jezika te se opisuju bilingvalne osobe, one koje vladaju dvama jezicima. Glavna su tema ovog rada kritična razdoblja ovladavanja drugim jezikom kod bilingvalne djece. Daju se neki od primjera koji podupiru postojanje istih kod ovladavanja drugim jezikom. Na primjeru njemačkog jezika dana je usporedba ovladavanja gramatikom u prvom i drugom jeziku te utjecaj kritičnih razdoblja i dobi na tijek i uspješnost ovladavanja. Što se ranije započne s ovladavanjem, to je uspješnost veća.

razvoj jezika; ovladavanje drugim jezikom; bilingvizam; kritična razdoblja; bilingvalna djeca

nije evidentirano

engleski

Critical periods in langugage acquisition in bilingual children

nije evidentirano

language development; second language acquisition; biingualism; critical periods; bilingual children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

02.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija