Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece (CROSBI ID 403766)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Buntak, Ivan
Mildner, Vesna
hrvatski
Kritična razdoblja usvajanja jezika kod bilingvalne djece
Jezik kao nezaobilazna komponenta ljudske komunikacije igra bitnu ulogu u svim aspektima života. Ovladavanje i razvoj jezika su postepeni procesi i imaju svoj slijed. Pretpostavka je da za ovladavanje jezikom postoje kritična razdoblja u kojima je potrebno ovladati određenim aspektima jezika, a nakon tih razdoblja to više nije moguće. U ovom se radu daje kratak pregled razvoja i ovladavanja jezika te se opisuju bilingvalne osobe, one koje vladaju dvama jezicima. Glavna su tema ovog rada kritična razdoblja ovladavanja drugim jezikom kod bilingvalne djece. Daju se neki od primjera koji podupiru postojanje istih kod ovladavanja drugim jezikom. Na primjeru njemačkog jezika dana je usporedba ovladavanja gramatikom u prvom i drugom jeziku te utjecaj kritičnih razdoblja i dobi na tijek i uspješnost ovladavanja. Što se ranije započne s ovladavanjem, to je uspješnost veća.
razvoj jezika; ovladavanje drugim jezikom; bilingvizam; kritična razdoblja; bilingvalna djeca
nije evidentirano
engleski
Critical periods in langugage acquisition in bilingual children
nije evidentirano
language development; second language acquisition; biingualism; critical periods; bilingual children
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
02.06.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska