Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije nastavnika-pripravnika u osnovnim i srednjim glazbenim školama – perspektiva poslodavaca (CROSBI ID 635901)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Novak, Marina Kompetencije nastavnika-pripravnika u osnovnim i srednjim glazbenim školama – perspektiva poslodavaca // Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – je li novo staro? Knjiga sažetaka. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 68-70

Podaci o odgovornosti

Novak, Marina

hrvatski

Kompetencije nastavnika-pripravnika u osnovnim i srednjim glazbenim školama – perspektiva poslodavaca

Često se postavlja pitanje da li, i u kojoj mjeri, su nastavnici-pripravnici, po završetku studija glazbe na visokoškolskoj glazbenoj ustanovi, bez dodatne edukacije, sposobni raditi u nastavi u osnovnoj ili srednjoj glazbenoj školi. Ishodi učenja studijskih programa glazbenih akademija ukazuju na to da su studenti po završetku studija kompetentni za samostalan rad u nastavi. Međutim, da bi se provjerilo stvarno stanje, potrebno je prikupiti povratne informacije, kako od diplomiranih studenata, tako i od njihovih poslodavaca, ravnatelja glazbenih škola. Povratne informacije diplomiranih studenata do sada su do visokoškolskih glazbenih ustanova dolazile neformalno, neposrednim kontaktom s bivšim profesorima, dok su povratne informacije poslodavaca izostale. Kako bi se prikupile povratne informacije poslodavaca provedeno je istraživanje u suradnji s ravnateljima osnovnih i srednjih glazbenih škola u Hrvatskoj (N=23) u kojem se, između ostalog, kroz osamnaest kategorija, procjenjivala razina kompetencija potrebnih za rad u nastavi koje su stvarno usvojene kroz studij na glazbenim akademijama. Od ispitanika se, uz to, tražilo da istaknu i pet, po njihovom sudu, najvažnijih kompetencija nastavnika. Istraživanje je ukazalo na to da su nastavnici-pripravnici u velikoj mjeri kompetentni u području poznavanja vlastite profesije, umjetničke samostalnosti te užeg područja struke (predmeta), dok su najlošijim ocjenjena sposobnost kritike i samokritike te prilagodbe novim situacijama. Kao pet najvažnijih kompetencija, uz sposobnost i želju za učenjem i sposobnost primjene znanja u rješavanju praktičnih problema, ispitanici su još istaknuli i poznavanje vlastite profesije, sposobnost planiranja, organiziranja i vrednovanja ciljeva poučavanja te timski rad.

cjeloživotno učenje; glazbene škole; nastavničke kompetencije; visokoškolska glazbena pedagogija

nije evidentirano

engleski

Primary and Secondary Music School Teacher-Trainee Competences – an Employer's Perspective

nije evidentirano

higher education music pedagogy; lifelong learning; music schools; teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

68-70.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – je li novo staro? Knjiga sažetaka

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – je li novo staro?

predavanje

20.05.2016-21.05.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija