Second hand informacije (CROSBI ID 228945)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dujić, Lidija
hrvatski
Second hand informacije
U kontekstu usitnjavanja medija i dijeljenja publike rad prati dva procesa – personalizaciju medijskih sadržaja i personalizaciju publike. Razmatra razlike u prijenosu i oblikovanju informacija između tiskanih i online medija koje su dijelom posljedica promijenjene uloge novinara i aktivnije participacije publike. Analizira načine na koje publika iz sve većeg broja online medija nastoji izabrati vjerodostojne izvore informacija, premda su – i publika i informacije – prethodno "targetirane" i prilagođene. Zaključno rad pokušava odgovoriti na pitanje nisu li informacije s takvim balastom zapravo rabljene – "second hand" informacije – koje publici uskraćuju pravo na provjerenu i provjerljivu informaciju, novinarski posao svode na sažetke ili top-liste "najvažnijih stvari koje treba znati", a novinarstvo dodatno deprofesionaliziraju.
mediji ; personalizacija ; publika ; informacije
nije evidentirano
engleski
Second hand informations
nije evidentirano
media ; personalization ; audience ; informations
nije evidentirano