Nestasndardnojezični elementi u publicističkome funkcionalnom stilu (CROSBI ID 56336)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Hudeček, Lana
hrvatski
Nestasndardnojezični elementi u publicističkome funkcionalnom stilu
Može se zaključiti da su nestandardnojezični elementi (strane riječi/žargonizmi) u časopisima za mlade namjerno uneseni u standardnojezični tekst kako bi se tekst učinio bližim publici. Oni se ne mogu smatrati pogreškom. U poslovnim časopisima oni su živ odraz jezika poslovne komunikacije čiji je najveći problem velik priljev novih naziva za koje nema hrvatske zamjene ili hrvatsku zamjenu poslovna zajednica ne prihvaća. Međutim, uspostava hrvatskih poslovnih naziva veoma je važna, a poslovni časopisi mjesto su koje najbolje može pridonijeti njihovoj brzoj prihvaćenosti u širokomu krugu čitatelja. Stoga bi uporaba hrvatskih naziva u poslovnim časopisima (u suradnji sa stručnjacima određenih područja i terminolozima) svakako bitno pridonijela poboljšanju jezika poslovne komunikacije. Preduvjet je tomu postojanje pouzdanih normativnih rječnika koji obuhvaćaju nazivlje struka uključenih u opći (nespecifični) leksik poslovnoga jezika.
nestandardni hrvatski jezik; publicistički stil, nastava hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Non-standard language elements in the journalistic style
nije evidentirano
nonstandard Croatian, publicistički stil, teaching Croatian
nije evidentirano
Podaci o prilogu
96-109.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nestandardni hrvatski jezik prema standardnom hrvatskom jeziku
Suvala, Anđa ; Pandžić, Jasna
Zagreb: Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ) ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
2015.
978-953-7967-25-3