Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Application of Fuzzy Logic to customer scoring (CROSBI ID 635668)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Merkaš, Zvonko The Application of Fuzzy Logic to customer scoring // 16th International Conference on Information and Intelligent Systems – IIS 2005 / Bača, Miroslav (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 295-302

Podaci o odgovornosti

Merkaš, Zvonko

hrvatski

The Application of Fuzzy Logic to customer scoring

Korištenje fuzzy logike u procesu implementacije alata za upravljanje odnosima s poslovnim partnerima (Customer Relatioship Managment - CRM) unaprijeđuje korištenje ovakvih sustava odnosno omogućava kvalitetnije razumijevanje ponašanja poslovnih partnera. Kao podloga razvoja strategije odnosa sa klijentima u radu je izvršeno vrednovanje (scoring) partnera pomoću fuzzy ekspertnih sustava. Vrednovanje partnera odnosno definiranje ključnih elemenata za opis partnera započinje definicijom ključnih indikatora. Nakon izvršene verifikacije postojanja definiranih ključnih indikatora, njihovog izvođenja iz podataka transakcijske baze ili pribave iz eksternih izvora izvode se potrebne obrade. Određivanje raspona vrijednosti odnosno definiranje algoritama za dobivanje vrijednosti varijabli predstavlja osnovu za izrada jedinstvene tablice sa vrijednostima ključnih identifikatora. Izrađeni prototip raspona varijabli koristi se u izradi modela s pravilima i interakcijama između pravila. Rezultati testiranja prototipa razvijenog modela na testnim podacima uvod su u provođenje pravog vrednovanja na realnim pretprocesiranim podacima. Dobiveni rezultati ugrađuju se i koriste sa alatom za upravljanje odnosa s poslovnim partnerima, sukladno razrađenoj strategiji odnosa sa klijentima ovisno o postignutoj vrijednosti. Rezultati proizašli iz modela koriste se kao ulazni parametri za predviđanje vjerojatnosti kupovine određene robe ili usluge prema prethodno definiranim tipovima korisnika. Iako je primjena metoda u poslovanju vrlo česta, primjena u području znanstvenog istraživanja poslovanja i menadžmenta je prilično rijetka. U ovom radu autori prikazuju mogućnosti ovakve primjene metodologije u sklopu šireg istraživanja stupnjeva zrelosti primjene u tvrtkama.

Fazi logika ; CRM

nije evidentirano

engleski

The Application of Fuzzy Logic to customer scoring

nije evidentirano

Fuzzy Logic ; CRM

nije evidentirano

Podaci o prilogu

295-302.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

16th International Conference on Information and Intelligent Systems – IIS 2005

Bača, Miroslav

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

16th International Conference on Information and Intelligent Systems, IIS 2005.

predavanje

21.09.2005-23.09.2005

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti