Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 817836

Kako potaknuti inoviranje


Rupčić, Nataša
Kako potaknuti inoviranje // Poslovni savjetnik, 12 (2016), 4; 36-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Kako potaknuti inoviranje
(How to stimulate innovation)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 12 (2016), 4; 36-36

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Inoviranje; kreativnost; ljudski potencijali
(Innovation; creativity; human potentials)

Sažetak
Inoviranje je kreativan proces koji podrazumijeva znanje, ali i kreativni zamah koji se temelji na intuiciji, slobodi i težnji ka novom. Ako se zaposlenici ne identificiraju s misijom te ako ne osjećaju poveznicu s poduzećem i drugim zaposlenicima čak i ako ne rade, inoviranje nije izgledno. Druga temeljna stavka je izgraditi naviku inoviranja. Ljudi su bića čije je ponašanje uvjetovano usađenim obrascima ponašanja, odnosno mentalnim modelima. Treća najvažnija stavka odnosi se na strah od iznošenja ideja koji je za mnoge najveća prepreka prilikom inoviranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.3.06.

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)