Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako potaknuti inoviranje (CROSBI ID 228744)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Kako potaknuti inoviranje // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 12 (2016), 4; 36-36

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Kako potaknuti inoviranje

Inoviranje je kreativan proces koji podrazumijeva znanje, ali i kreativni zamah koji se temelji na intuiciji, slobodi i težnji ka novom. Ako se zaposlenici ne identificiraju s misijom te ako ne osjećaju poveznicu s poduzećem i drugim zaposlenicima čak i ako ne rade, inoviranje nije izgledno. Druga temeljna stavka je izgraditi naviku inoviranja. Ljudi su bića čije je ponašanje uvjetovano usađenim obrascima ponašanja, odnosno mentalnim modelima. Treća najvažnija stavka odnosi se na strah od iznošenja ideja koji je za mnoge najveća prepreka prilikom inoviranja.

Inoviranje; kreativnost; ljudski potencijali

nije evidentirano

engleski

How to stimulate innovation

nije evidentirano

Innovation; creativity; human potentials

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (4)

2016.

36-36

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija