Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 817826

Dizajnersko mišljenje kao metoda za povećanje kreativnosti


Rupčić, Nataša
Dizajnersko mišljenje kao metoda za povećanje kreativnosti // Poslovni savjetnik, 11 (2015), 9; 28-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Dizajnersko mišljenje kao metoda za povećanje kreativnosti
(Design thinking as a method for improving creativity)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 11 (2015), 9; 28-28

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Kreativne tehnike; dizajnersko mišljenje; kreativnost
(Creative techniques; design thinking; creativity)

Sažetak
Istraživači u suvremenom menadžmentu pokušavaju oblikovati kreativne tehnike koje mogu unaprijediti kreativnost zaposlenika. Jedna od suvremenih metoda je metoda dizajnerskog mišljenja. Dizajnersko mišljenje nije korisno samo u poslovanju, ono se može primijeniti u bilo kojem području ljudskog djelovanja. Njegova primjena nalazi se iza uspješnih animiranih filmova, medicinske dijagnostike za djecu, povećanja prodaje proizvoda iz automata i slično. Tako su nastala rješenja koja su se istaknula u odnosu na konkurenciju zbog svoje elegancije, pristupačnosti, praktičnosti, jednostavnosti ili pouzdanosti. Iako djeluju jednostavno, takva rješenja prošla su kroz niz faza primjene dizajnerskog mišljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.3.06.

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)