Primjena kontrolinga u logističkim sustavima i analiza logističkih performansi (CROSBI ID 635272)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pašagić-Škrinjar, Jasmina ; Drljača, Miroslav ; Bernacchi Žaklina
hrvatski
Primjena kontrolinga u logističkim sustavima i analiza logističkih performansi
Sažetak: Zahtjevi korisnika usluga na suvremenom tržištu logističkih usluga zahtijevaju promjene razine kvalitete usluge. Razina kvalitete logističkih usluga najviše je vezane uz materijalne tokove, koji trebaju biti usklađeni i podržani informacijskim tokovima. Nadalje, promjene kao što su: globalizacija tržišta, dislokacija proizvodnje, deregulacija u prometu i razvitak informacijskih tehnologija, bitno su utjecale na tržišnu konkurentnost. Kvaliteta kao znanost i kao praktično djelovanje predstavlja resurs koji može doprinjeti konkurentnosti i održivom razvoju logističkog sustava kao glavnog nositelja logističkih usluga. Kako bi logističko poduzeće moglo imati valjan sustav upravljana kvalitetom nužno je planirati, upravljati i kontrolirati zahtijevane logističke performanse. Kontroling planira logističke performanse, upravlja, kontrolira i na kraju šalje informacije koje, u konačnici, sudjeluju u kreiranju izmjena u logističkim sustavima te time dobiva ulogu regulatora logističkog sustava. Summary: Customer requirements in the modern market of logistic services request changes of service quality levels. Quality level of logistics service is most related to the flows of material that need to be harmonized and supported by the information flows. Onwards, changes such as: market globalisation, production dislocation, traffic deregulation and IT development, significantly influenced the market competitiveness. Quality as a science and as an activity is resource that needs to contribute the competitiveness and sustainability of logistics system as a main holder of logistics services. In order to logistics Company that might have a valid quality management system is necessary to plan, to manage and to control requested logistics performance. Controlling plans logistics performance, managed, controlled and at the end sends information that ultimately participates in creation of logistics system changes and thus gets the role of logistics system regulator.
logističke performanse; ligistički sustavi; upravljanje
CIP zapis dostupan u računalnom katalogu NSK u Zagrebu pod brojem 835457 Pregledni članak UDK: 005.6+656 JEL klasifikacija: L15 ; L91 Rad je objavljen i u časopisu "Kvalitet i izvrsnost", Vol 2, No. 5-6, FQCE-Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost, Beograd, 2013, str. 36-39 i 79 ; ISSN: 2217-852X
engleski
Controlling Application in Logistics Systems and Logistics Performance Analysis
Sažetak: Zahtjevi korisnika usluga na suvremenom tržištu logističkih usluga zahtijevaju promjene razine kvalitete usluge. Razina kvalitete logističkih usluga najviše je vezane uz materijalne tokove, koji trebaju biti usklađeni i podržani informacijskim tokovima. Nadalje, promjene kao što su: globalizacija tržišta, dislokacija proizvodnje, deregulacija u prometu i razvitak informacijskih tehnologija, bitno su utjecale na tržišnu konkurentnost. Kvaliteta kao znanost i kao praktično djelovanje predstavlja resurs koji može doprinjeti konkurentnosti i održivom razvoju logističkog sustava kao glavnog nositelja logističkih usluga. Kako bi logističko poduzeće moglo imati valjan sustav upravljana kvalitetom nužno je planirati, upravljati i kontrolirati zahtijevane logističke performanse. Kontroling planira logističke performanse, upravlja, kontrolira i na kraju šalje informacije koje, u konačnici, sudjeluju u kreiranju izmjena u logističkim sustavima te time dobiva ulogu regulatora logističkog sustava. Summary: Customer requirements in the modern market of logistic services request changes of service quality levels. Quality level of logistics service is most related to the flows of material that need to be harmonized and supported by the information flows. Onwards, changes such as: market globalisation, production dislocation, traffic deregulation and IT development, significantly influenced the market competitiveness. Quality as a science and as an activity is resource that needs to contribute the competitiveness and sustainability of logistics system as a main holder of logistics services. In order to logistics Company that might have a valid quality management system is necessary to plan, to manage and to control requested logistics performance. Controlling plans logistics performance, managed, controlled and at the end sends information that ultimately participates in creation of logistics system changes and thus gets the role of logistics system regulator.
logistics performance; logistics systems; quality
CIP zapis dostupan u računalnom katalogu NSK u Zagrebu pod brojem 835457 Pregledni članak UDK: 005.6+656 JEL klasifikacija: L15 ; L91 Rad je objavljen i u časopisu "Kvalitet i izvrsnost", Vol 2, No. 5-6, FQCE-Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost, Beograd, 2013, str. 36-39 i 79 ; ISSN: 2217-852X
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
509-518.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
"Kvalitetom protiv recesije"
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-57036-3-1
Podaci o skupu
14. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvalitetom protiv recesije"
predavanje
21.03.2013-22.03.2013
Rovinj, Hrvatska