Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja (CROSBI ID 635268)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurdana, Vjekoslava ; Kadum-Bošnjak, Sandra ; Boljunčić, Ana
hrvatski
Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja
Bajka kao književna vrsta ima posebnu ulogu i značenje u odgoju i obrazovanju naše djece. No, vremena se mijenjaju, a time i recepcija književnih djela. Kako danas mladi recipijenti primaju i prihvaćaju književna djela kao što su bajke? Jesu li im još uvijek zanimljive? Utječu li bajke na današnju djecu onako snažno i višestruko kao što su to opisale književna teorija, metodika i razvojna psihologija? U tom kontekstu vrlo su značajni stavovi samih recipijenata, naime primatelja književnoumjetničke poruke. U ovome radu ispitujemo stavove učenika primarnog obrazovanja i to o važnosti bajke „Pepeljuga“.Na temelju dobivenih podataka može se zaključiti da istraživanje podupire teoriju, ali u nekim dijelovima pokazuje potrebu za boljom i adekvatnijom interpretacijom bajke „Pepeljuga” u radu s učenicima. Kvalitetna školska interpretacija podučava učenike i tako pomaže u daljnjem školovanju i sazrijevanju.
bajka ; interpretacija ; nastava ; Pepeljuga ; simbolika
nije evidentirano
engleski
Importance of Fairy-Tale Interpretation at the Primary School Level of Teaching
nije evidentirano
fairy tale ; interpretation ; teaching ; Cinderella ; symbolism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
509-519.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastava i nauka u vremenu i prostoru
Milenović, Živorad ; Baščarević, Snežana
Leposavić: Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić
978-86-84143-46-6
Podaci o skupu
Nastava i nauka u vremenu i prostoru
predavanje
06.03.2015-07.03.2015
Leposavić, Kosovo