Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 816321

Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja


Jurdana, Vjekoslava; Kadum-Bošnjak, Sandra; Boljunčić, Ana
Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja // Nastava i nauka u vremenu i prostoru / Milenović, Živorad ; Baščarević, Snežana (ur.).
Leposavić: Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić, 2015. str. 509-519 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 816321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja
(Importance of Fairy-Tale Interpretation at the Primary School Level of Teaching)

Autori
Jurdana, Vjekoslava ; Kadum-Bošnjak, Sandra ; Boljunčić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastava i nauka u vremenu i prostoru / Milenović, Živorad ; Baščarević, Snežana - Leposavić : Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić, 2015, 509-519

ISBN
978-86-84143-46-6

Skup
Nastava i nauka u vremenu i prostoru

Mjesto i datum
Leposavić, Srbija, 06.-07.03.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
bajka ; interpretacija ; nastava ; Pepeljuga ; simbolika
(fairy tale ; interpretation ; teaching ; Cinderella ; symbolism)

Sažetak
Bajka kao književna vrsta ima posebnu ulogu i značenje u odgoju i obrazovanju naše djece. No, vremena se mijenjaju, a time i recepcija književnih djela. Kako danas mladi recipijenti primaju i prihvaćaju književna djela kao što su bajke? Jesu li im još uvijek zanimljive? Utječu li bajke na današnju djecu onako snažno i višestruko kao što su to opisale književna teorija, metodika i razvojna psihologija? U tom kontekstu vrlo su značajni stavovi samih recipijenata, naime primatelja književnoumjetničke poruke. U ovome radu ispitujemo stavove učenika primarnog obrazovanja i to o važnosti bajke „Pepeljuga“.Na temelju dobivenih podataka može se zaključiti da istraživanje podupire teoriju, ali u nekim dijelovima pokazuje potrebu za boljom i adekvatnijom interpretacijom bajke „Pepeljuga” u radu s učenicima. Kvalitetna školska interpretacija podučava učenike i tako pomaže u daljnjem školovanju i sazrijevanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)

Avatar Url Vjekoslava Jurdana (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Jurdana, Vjekoslava; Kadum-Bošnjak, Sandra; Boljunčić, Ana
Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja // Nastava i nauka u vremenu i prostoru / Milenović, Živorad ; Baščarević, Snežana (ur.).
Leposavić: Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić, 2015. str. 509-519 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurdana, V., Kadum-Bošnjak, S. & Boljunčić, A. (2015) Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja. U: Milenović, Ž. & Baščarević, S. (ur.)Nastava i nauka u vremenu i prostoru.
@article{article, year = {2015}, pages = {509-519}, keywords = {fairy tale, interpretation, teaching, Cinderella, symbolism}, isbn = {978-86-84143-46-6}, title = {Importance of Fairy-Tale Interpretation at the Primary School Level of Teaching}, keyword = {fairy tale, interpretation, teaching, Cinderella, symbolism}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet u Prizrenu - Leposavi\'{c}}, publisherplace = {Leposavi\'{c}, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font