Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model intrakurikularnog pristupa informacijskoj pismenosti na visokoškolskoj razini u području prava (CROSBI ID 403435)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Golenko, Dejana Model intrakurikularnog pristupa informacijskoj pismenosti na visokoškolskoj razini u području prava / Vilar, Polona ; Stričević, Ivanka (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Golenko, Dejana

Vilar, Polona ; Stričević, Ivanka

hrvatski

Model intrakurikularnog pristupa informacijskoj pismenosti na visokoškolskoj razini u području prava

Koncept informacijske pismenosti u području prava u Republici Hrvatskoj neistraženo je područje. S obzirom na neistraženost fenomena informacijske pismenosti u području prava u Republici Hrvatskoj, cilj je rada na temelju istraživanja strateških dokumenta i kurikuluma institucije i stajališta nastavnog osoblja prema konceptu informacijske pismenosti i njihovog stajališta o informacijskim vještinama studenata posebice u području prava, kao i stavova i iskustva knjižničara vezana uz informacijsko opismenjavanje studenata kroz suradnju s nastavnim osobljem na pravnim fakultetima u Republici Hrvatskoj, potaknuti raspravu o važnosti o konceptu informacijske pismenosti u području prava te predložiti prikladan model informacijskog opismenjavanja u području studija prava koji će otvoriti put daljnjim istraživanjima i razvoju programa informacijskog opismenjavanja u praksi.Svrha je istraživanja razvoj modela koji će proširiti teorijske spoznaje i unaprijediti poučavanje informacijske pismenosti u području prava. S obzirom na dobivene rezultate istraživanja uočava se da pri izboru primjerenog modela informacijskog opismenjavanja moraju uzeti u obzir specifičnosti pravne discipline. Kod studenata prava potrebno je istodobno razvijati generičke temeljne vještine informacijske pismenosti i kontekstualne specifične vještine informacijske pismenosti u području prava. Kako intrakurikularni ili ugniježđeni model informacijskog opismenjavanja omogućava uključivanje informacijske pismenosti u kurikulum institucije i ishode učenja zaključuje se da bi navedeni model bio najprimjereniji. Budući da ne postoje formalni programi informacijskog opismenjavanja u području prava u Republici Hrvatskoj, predloženi model može poslužiti kao teorijski okvir za implementaciju informacijske pismenosti i na druge pravne i srodne visokoškolske knjižnice u Hrvatskoj, ali i šire, posebice u polju društvenih i humanističkih znanosti. Na praktičnoj razini predloženi model može poslužiti kao okvir za izradu formalnih programa informacijskog opismenjavanja u praksi knjižnica pravnih fakulteta, kao i u unaprjeđivanju prakse u knjižnicama sa sličnim iskustvom i u drugim zemljama.

programi informacijskog opismenjavanja u području prava ; intrakurikularni model informacijskog opismenjavanja ; visokoškolske knjižnice

nije evidentirano

engleski

The model of intracurricular approach to information literacy in higher education in the field of law

nije evidentirano

Information literacy programmes in the field of law ; Intracurricular (Embedded) model of information literacy ; Academic libraries

nije evidentirano

Podaci o izdanju

310

08.04.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti