Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga sveučilišne knjižnice u digitalnom okruženju s obzirom na informacijsko ponašanje studenata humanističkih znanosti (CROSBI ID 403434)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Dimzov, Snježana Uloga sveučilišne knjižnice u digitalnom okruženju s obzirom na informacijsko ponašanje studenata humanističkih znanosti / Jelušić, Srećko ; Stričević, Ivanka (mentor); Zadar, Odjel za informacijske znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Dimzov, Snježana

Jelušić, Srećko ; Stričević, Ivanka

hrvatski

Uloga sveučilišne knjižnice u digitalnom okruženju s obzirom na informacijsko ponašanje studenata humanističkih znanosti

Promjene u informacijskom okruženju utjecale su na informacijsko ponašanje studenata i način na koji oni traže, pronalaze i koriste informacijske izvore za učenje. Preferencije novih generacija studenata prema e-izvorima i novim tehnologijama utječu na način njihovog čitanja i učenja. Što se, s obzirom na promjene u informacijskom okruženju događa s čitanjem tiskanih izvora koji su još uvijek bitni, posebice za humanističke znanosti? U fokusu ovog istraživanja bit će način učenja preddiplomskih studenata humanističkih znanosti u odnosu na odabir informacijskih izvora, tiskanih i digitalnih. Kako je odabir izvora učenja djelomice uvjetovan zahtjevima kurikuluma istražit će se karakteristike i format preporučene literature iz izvedbenih planova humanističkih znanosti. Također će se utvrditi koju građu, tiskanu ili digitalnu, studenti koriste i zašto, te njihove preferencije. Analizirat će se citati u završnim radovima kako bi se utvrdile karakteristike i format citiranih radova. Razumijevanje ponašanja studenata u interakciji s informacijskim izvorima, tradicionalnim i elektroničkim, od velike je važnosti za sve sudionike obrazovnog procesa, a posebice za izgradnju zbirki i usluga sveučilišne knjižnice. Stoga će se u radu istraživati na koji način studenti uče, koje informacijske izvore koriste, kako i zašto se stvaraju obrasci učenja pod utjecajem digitalnih tehnologija i kako se to odražava na rad sveučilišne knjižnice kojoj je obrazovna uloga jedna od primarnih uloga.

informacijska pismenost; studenti; visokoškolska knjižnica

nije evidentirano

engleski

The role of the university library in the digital environment with regard to the information behavior of the humanities students

nije evidentirano

Information literacy; students; academic libraries

nije evidentirano

Podaci o izdanju

253

18.03.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za informacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti