Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz interaktivne radionice sa studentima učiteljskih fakulteta o recepciji romana Moja Zlatna dolina (CROSBI ID 778344)

Druge vrste radova | ostalo

Aladrović Slovaček, Katarina ; Marić, Tamara Prikaz interaktivne radionice sa studentima učiteljskih fakulteta o recepciji romana Moja Zlatna dolina // Dječji pisci Zlatne doline. 2016.

Podaci o odgovornosti

Aladrović Slovaček, Katarina ; Marić, Tamara

hrvatski

Prikaz interaktivne radionice sa studentima učiteljskih fakulteta o recepciji romana Moja Zlatna dolina

Važnu ulogu u promoviranju čitanja zavičajnih književnika imaju učitelji. Dosadašnja istraživanja pokazuju da je potrebno prikazati drugačije načine i pristupe kojima učitelji mogu približiti učenicima djelo Zlate Kolarić Kišur Moja Zlatna dolina kako bi se dogodila pozitivan recepcija toga djela. Upravo je zato za studente učiteljskih fakulteta napravljena interaktivna radionica koja ih je na zanimljiv način uvela u priču o Požegi, njezinoj geografskoj i povijesnoj raznolikosti, a sve da bi se došlo do čitanja, analiziranja i recepcije romana Moja Zlatna dolina. Radionica je započela razgovorm o putovanjima, iz čega su slijedila i sljedeća pitanja: Jeste li ikada bili u Požegi? Jeste li čuli za neke hrvatske književnike koji su rođeni ili su živjeli u Požegi?! Nakon razgovora studentima je pušten kratki film o Požegi i Zlatnoj dolini kako bi se s njom podrobnije upozanli. U drugom dijelu radionice učenici su dobili različite ulomke iz romana Moja zlatna dolina. U grupama po četvero trebali su u zadanome ulomku pronaći općekulturne, autobiografske i zavičajne elemente popunjavajući unaprijed pripremljenu tablicu. Tražeći elemente, studenti su trebali osmišljavati i različite tipove pitanja za autoricu o svemu što im u zadanome ulomku nije bilo jasno. Kada su grupe završile s popunjavanjem tablice, svoja su pitanja podijelili jedni s drugima te su grupe jedna drugoj na što šaljiviji način odgovorale na zadana pitanja. Odgovore na pitanja pisali su u obliku pisma. U trećem dijelu radionice učenici su se podijelili u šest skupina. Svaka je skupina dobila jedan zadatak, odnosno jednu ulogu. U jednoj su skupini bili istraživači, drugi putopisci, treći izvjestitelji, četvrti ilustratori, peti tumači likova, šesti lingvisti. Svi oni trebali su na temelju romana izvršiti svoj zadatak i druge obavijestiti što su napravili u obliku izvješća ili dramske improvizacije.

Moja Zlatna dolina; radionica za studente; percepcija

nije evidentirano

engleski

Interactiv workshop for students on the faculty for teacher education

nije evidentirano

My Golden Valley; workshop for students; perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Dječji pisci Zlatne doline

2016.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano