Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 815297

Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva


Kuhar, Kristina; Sabljić, Jakov
Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva // Journal of Education and Training Studies, 4 (2016), 4; 93-104 doi:10.11114/jets.v4i4.1319 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 815297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva
(The Work and Role of Extracurricular Clubs in Fostering Student Creativity)

Autori
Kuhar, Kristina ; Sabljić, Jakov

Izvornik
Journal of Education and Training Studies (2324-805X) 4 (2016), 4; 93-104

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
literarne družine; recitatorsko-dramske družine; novinarske družine; filmske družine; stvaralaštvo učenika
(literary clubs; poetry recitation and drama clubs; journalist clubs; film clubs; student creativity)

Sažetak
Izvannastavne su aktivnosti važan dio odgojno-obrazovnog procesa koje omogućuju učenicima da produbljuju svoja znanja i razvijaju različite sposobnosti, zadovoljavaju svoje stvaralačke potrebe te stječu kulturu slobodnog vremena. One otvaraju prostor za prisniji odnos između voditelja i učenika, potom za otvoreno i spontano ponašanje učenika, slobodu u organizaciji i provođenju rada. Takve aktivnosti pogoduju poticanju stvaralaštva jer služe otkrivanju i rješavanju problema te oslobađanju od stereotipne, tradicionalne nastave u kojoj je učitelj u središtu. Ovaj rad bavi se ulogom literarnih, recitatorsko-dramskih, novinarskih (radijskih) i filmskih družina u poticanju stvaralačkih sposobnosti učenika. Pregledavanjem školskih kurikuluma školske godine 2014/2015. osnovnih i srednjih škola u Osijeku (Republika Hrvatska), utvrđuje se koje vrste družina djeluju u školama, koje su najčešće te jesu li one zastupljenije u osječkim osnovnim ili srednjim školama. Na osnovi informativnoga razgovora i aktivnoga promatranja opisuje se i analizira rad 21 družine vezane uz nastavu hrvatskoga jezika i književnosti te utvrđuje koliko družine utječu na literarno, recitatorsko-dramsko, novinarsko i filmsko stvaralaštvo učenika na konkretnim primjerima u praksi na čijim se stvaralačkim rezultatima potkrepljuju teze rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jakov Sabljić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kuhar, Kristina; Sabljić, Jakov
Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva // Journal of Education and Training Studies, 4 (2016), 4; 93-104 doi:10.11114/jets.v4i4.1319 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kuhar, K. & Sabljić, J. (2016) Rad i uloga družina u poticanju učeničkoga stvaralaštva. Journal of Education and Training Studies, 4 (4), 93-104 doi:10.11114/jets.v4i4.1319.
@article{article, year = {2016}, pages = {93-104}, DOI = {10.11114/jets.v4i4.1319}, keywords = {literary clubs, poetry recitation and drama clubs, journalist clubs, film clubs, student creativity}, journal = {Journal of Education and Training Studies}, doi = {10.11114/jets.v4i4.1319}, volume = {4}, number = {4}, issn = {2324-805X}, title = {The Work and Role of Extracurricular Clubs in Fostering Student Creativity}, keyword = {literary clubs, poetry recitation and drama clubs, journalist clubs, film clubs, student creativity} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Academic Journals Database
  • BASE (Bielefeld Academic Search Engine)
  • CNKI Scholar
  • Crossref
  • ERIC
  • Google Scholar
  • IE Library
  • JournalTOCs
  • LOCKSS
  • MediaFinder.com
  • Open J-Gate
  • PKP Open Archives Harvester
  • ScienceGate
  • SHERPA/RoMEO
  • The Standard Periodical Directory
  • Ulrich's
  • Worldcat


Citati