Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 814378

Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja


Vujičić, Lidija i suradnici
Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja, Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, Centar za istraživanje djetinjstva, 2016 (monografija)


Naslov
Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
(Developing Scientific Literacy in Early Childhood Institution)

Autori
Vujičić, Lidija i suradnici

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, Centar za istraživanje djetinjstva

Grad
Rijeka

Godina
2016

Stranica
170

ISBN
978-953-7917-05-0

Ključne riječi
Dokumentiranje; odgajatelj; ustanova ranog odgoja; znanstvena pismenost;
(Documentation; preschool teacher; early childhood Institution; scientific literacy)

Sažetak
Ova znanstvena studija utemeljena je na sukonstruktivističkom pristupu odgojno- obrazovnom procesu pri čemu je okosnica kvalitativna metodologija: akcijsko istraživanje s etnografskim pristupom. Sastoji se od pet temeljnih cjelina: Odgajatelj i razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja ; Što podrazumijevamo pod znanstvenom pismenošću? ; Dječje teorije i proces znanstvenog opismenjavanja u ranom djetinjstvu ; Dijete: (su)konstruktor kurikuluma vlastitog učenja i razvoja ; Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Sveučilište u Rijeci istraživačkim projektom „Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik (su)konstrukcije znanja“ br. 13.10.2.201



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Lidija Vujičić, (224251)