Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja (CROSBI ID 13847)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija i suradnici
hrvatski
Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
Ova znanstvena studija utemeljena je na sukonstruktivističkom pristupu odgojno- obrazovnom procesu pri čemu je okosnica kvalitativna metodologija: akcijsko istraživanje s etnografskim pristupom. Sastoji se od pet temeljnih cjelina: Odgajatelj i razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja ; Što podrazumijevamo pod znanstvenom pismenošću? ; Dječje teorije i proces znanstvenog opismenjavanja u ranom djetinjstvu ; Dijete: (su)konstruktor kurikuluma vlastitog učenja i razvoja ; Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja.
dokumentiranje; odgajatelj; ustanova ranog odgoja; znanstvena pismenost;
Sveučilište u Rijeci istraživačkim projektom „Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik (su)konstrukcije znanja“ br. 13.10.2.201
engleski
Developing Scientific Literacy in Early Childhood Institution
nije evidentirano
documentation; preschool teacher; early childhood Institution; scientific literacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
2016.
978-953-7917-05-0
170
objavljeno