Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 814377

KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO


Vujičić, Lidija
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. str. 69-89


Naslov
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO
(CURRICULUM AND THE KINDERGARTEN CULTURE: FROM IMPLEMENTATION TO RESEARCH OR THE OTHER WAY ROUND)

Autori
Vujičić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Urednik/ci
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Grad
Pula

Godina
2016

Raspon stranica
69-89

ISBN
978-953-7320-34-8

Ključne riječi
Istraživanje odgojno-obrazovne prakse, kultura vrtića, nacionalni kurikulum, profesionalni razvoj
(Researching educational practice, kindergarten culture, national curriculum, professional development)

Sažetak
U radu raspravljamo o poimanju kurikuluma kao dinamičnom i interaktivnom dokumentu, a nikako statičnom. Njegovo je čitanje dinamičan proces koji, prije svega, zavisi o tome kako praktičari čitaju pojedine postavke u dokumentu, odnosno kako ga interpretiraju. Zbog toga raspravljamo o značenju kurikuluma kao socijalnoj konstrukciji koja se gradi kroz refleksiju praktičara o vlastitim iskustvima te iskustvima drugih, utemeljenim na kurikulumu kao konceptualnom okviru, na osobnim uvjerenjima, na sustavu vrijednosti i na teorijskim znanjima koja su usko povezana ili koja se ne mogu istražiti bez razumijevanja kulture vrtića. Izravno istraživanje odgojno- obrazovne prakse i oblikovanje kurikuluma vrtića je kontinuirana i odgovorna briga o kvaliteti razvoja vrtića u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Znanstveni projekt "Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja", Sveučilište u Rijeci, broj potpore[13.10.2.2.01], voditeljica izv.prof.dr.sc. Lidija Vujičić



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Lidija Vujičić, (224251)