KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO (CROSBI ID 56162)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO
U radu raspravljamo o poimanju kurikuluma kao dinamičnom i interaktivnom dokumentu, a nikako statičnom. Njegovo je čitanje dinamičan proces koji, prije svega, zavisi o tome kako praktičari čitaju pojedine postavke u dokumentu, odnosno kako ga interpretiraju. Zbog toga raspravljamo o značenju kurikuluma kao socijalnoj konstrukciji koja se gradi kroz refleksiju praktičara o vlastitim iskustvima te iskustvima drugih, utemeljenim na kurikulumu kao konceptualnom okviru, na osobnim uvjerenjima, na sustavu vrijednosti i na teorijskim znanjima koja su usko povezana ili koja se ne mogu istražiti bez razumijevanja kulture vrtića. Izravno istraživanje odgojno- obrazovne prakse i oblikovanje kurikuluma vrtića je kontinuirana i odgovorna briga o kvaliteti razvoja vrtića u cjelini.
istraživanje odgojno-obrazovne prakse, kultura vrtića, nacionalni kurikulum, profesionalni razvoj
Znanstveni projekt "Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja", Sveučilište u Rijeci, broj potpore[13.10.2.2.01], voditeljica izv.prof.dr.sc. Lidija Vujičić
engleski
CURRICULUM AND THE KINDERGARTEN CULTURE: FROM IMPLEMENTATION TO RESEARCH OR THE OTHER WAY ROUND
nije evidentirano
researching educational practice, kindergarten culture, national curriculum, professional development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-89.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2016.
978-953-7320-34-8