Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO (CROSBI ID 56162)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.). Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 69-89

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO

U radu raspravljamo o poimanju kurikuluma kao dinamičnom i interaktivnom dokumentu, a nikako statičnom. Njegovo je čitanje dinamičan proces koji, prije svega, zavisi o tome kako praktičari čitaju pojedine postavke u dokumentu, odnosno kako ga interpretiraju. Zbog toga raspravljamo o značenju kurikuluma kao socijalnoj konstrukciji koja se gradi kroz refleksiju praktičara o vlastitim iskustvima te iskustvima drugih, utemeljenim na kurikulumu kao konceptualnom okviru, na osobnim uvjerenjima, na sustavu vrijednosti i na teorijskim znanjima koja su usko povezana ili koja se ne mogu istražiti bez razumijevanja kulture vrtića. Izravno istraživanje odgojno- obrazovne prakse i oblikovanje kurikuluma vrtića je kontinuirana i odgovorna briga o kvaliteti razvoja vrtića u cjelini.

istraživanje odgojno-obrazovne prakse, kultura vrtića, nacionalni kurikulum, profesionalni razvoj

Znanstveni projekt "Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja", Sveučilište u Rijeci, broj potpore[13.10.2.2.01], voditeljica izv.prof.dr.sc. Lidija Vujičić

engleski

CURRICULUM AND THE KINDERGARTEN CULTURE: FROM IMPLEMENTATION TO RESEARCH OR THE OTHER WAY ROUND

nije evidentirano

researching educational practice, kindergarten culture, national curriculum, professional development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-89.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva

Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2016.

978-953-7320-34-8

Povezanost rada

Pedagogija