Hrvatska kultura u učenju stranog jezika (CROSBI ID 13839)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vickov, Gloria
hrvatski
Hrvatska kultura u učenju stranog jezika
Ova znanstvena monografija predstavlja pionirski rad u smislu sustavnog istraživanja uloge hrvatske kao polazne kulture u učenju stranog (engleskog) jezika. Temeljem teorijskih spoznaja i rezultata empirijskog istraživanja predlaže inkorporiranje hrvatske kulture u proces učenja engleskog jezika na svim razinama obrazovanja u aktualnom hrvatskom edukacijskom kontekstu. Donosi ekstenzivno znanstveno istraživanje kojim ukazuje na nužnost i višestruke koristi involviranja polazne (hrvatske) kulture u učenje stranog (engleskog) jezika i upućuje na mogućnost drugačijeg pristupa odabiru leksičkih jedinica u udžbenicima za učenje stranog, prvenstveno, engleskog jezika. Prednosti uključivanja polazne (hrvatske) kulture u proces učenja stranog jezika autorica vidi u razvijanju međukulturne komunikacijske kompetencije, razvijanju interdisciplinarnosti, razvijanju vokabularne i komunikacijske kompetencije i promicanju i očuvanju vlastita kulturnog i nacionalnog identiteta te jačanju gospodarstva. Monografija nudi i jasne smjernice autorima udžbenika, nastavnicima i stručnjacima uključenima u izradu nacionalnog kurikula za osmišljavanje konkretnih pedagoških i glotodidaktičkih implikacija.
hrvatska kultura ; polazna kultura ; učenje stranog jezika ; engleski jezik ; međukulturna komunikacijska kompetencija ; interdisciplinarnost ; kulturni identitet
nije evidentirano
engleski
Croatian Culture in Foreign Language Learning
nije evidentirano
Croatian culture ; L1 culture ; FL learning ; English ; intercultural communicative competence ; interdisciplinary teaching ; cultural identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2016.
978-953-169-346-2
195
objavljeno