Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hrvatska kultura u učenju stranog jezika (CROSBI ID 13839)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Vickov, Gloria Hrvatska kultura u učenju stranog jezika. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016

Podaci o odgovornosti

Vickov, Gloria

hrvatski

Hrvatska kultura u učenju stranog jezika

Ova znanstvena monografija predstavlja pionirski rad u smislu sustavnog istraživanja uloge hrvatske kao polazne kulture u učenju stranog (engleskog) jezika. Temeljem teorijskih spoznaja i rezultata empirijskog istraživanja predlaže inkorporiranje hrvatske kulture u proces učenja engleskog jezika na svim razinama obrazovanja u aktualnom hrvatskom edukacijskom kontekstu. Donosi ekstenzivno znanstveno istraživanje kojim ukazuje na nužnost i višestruke koristi involviranja polazne (hrvatske) kulture u učenje stranog (engleskog) jezika i upućuje na mogućnost drugačijeg pristupa odabiru leksičkih jedinica u udžbenicima za učenje stranog, prvenstveno, engleskog jezika. Prednosti uključivanja polazne (hrvatske) kulture u proces učenja stranog jezika autorica vidi u razvijanju međukulturne komunikacijske kompetencije, razvijanju interdisciplinarnosti, razvijanju vokabularne i komunikacijske kompetencije i promicanju i očuvanju vlastita kulturnog i nacionalnog identiteta te jačanju gospodarstva. Monografija nudi i jasne smjernice autorima udžbenika, nastavnicima i stručnjacima uključenima u izradu nacionalnog kurikula za osmišljavanje konkretnih pedagoških i glotodidaktičkih implikacija.

hrvatska kultura ; polazna kultura ; učenje stranog jezika ; engleski jezik ; međukulturna komunikacijska kompetencija ; interdisciplinarnost ; kulturni identitet

nije evidentirano

engleski

Croatian Culture in Foreign Language Learning

nije evidentirano

Croatian culture ; L1 culture ; FL learning ; English ; intercultural communicative competence ; interdisciplinary teaching ; cultural identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2016.

978-953-169-346-2

195

objavljeno

Povezanost rada

Filologija