Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa (CROSBI ID 634806)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hercigonja-Szekeres, Mira ; Somek, Mario ; Caban, Domagoj
hrvatski
Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa
Kolegiji iz područja informatike na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu sastoje se od teoretskog i praktičnog dijela, a uspjeh studenata iskazuje se ocjenom za svaki dio zasebno. Praktični dio podrazumijeva vježbovnu nastavu u praktikumu koja uključuje obveze polaganja više kolokvija te izradu priprema tijekom cijelog semestra. Vrednovanje rada studenata kontinuirano se provjerava kolokvijima, dok pripreme imaju svrhu unaprijed upoznati studente s temom koja se planira obraditi kako bi se gradivo u praktikumu lakše i brže usvojilo. Kontinuirano stručno usavršavanje, informacijska tehnologija i spremljene količine podataka poticaji su za primjenu postupaka koji omogućuju provođenje kvalitetnijeg procesa poučavanja. Stoga je na Katedri za informatiku u zdravstvu provedena anketa u cilju ispitivanja povezanosti uspjeha studenata na kolokvijima s korištenjem nastavnim materijalima koji se redovito objavljuju i obnavljaju na mrežnim stranicama Katedre. Anketa je provedena sa studentima prve godine studija sestrinstva i studija sanitarnog inženjerstva u akademskoj godini 2014./2015. Rezultati ankete analizirani su primjenom postupka asocijacijskih pravila kao jednom od metoda dubinske analize podataka uz uporabu programa RapidMiner. Dubinska analiza podataka omogućuje dobivanje kvalitetnih informacija uz primjenu odgovarajućeg postupka, čime se može predvidjeti događaj i osigurati kvalitetna potpora za donošenje odluka. Rezultati su dobiveni u obliku pravila koja će biti smjernice za oblikovanje nastavnog procesa. Tako provedena analiza ukazuje na to da uspješniji studenti samostalno odrađuju pripreme, što im kasnije pomaže u postizanju boljeg uspjeha. Neuspješnim studentima uz materijale na internetu potrebna je i nastavnička pomoć u svladavanju novog gradiva za postizanje boljeg uspjeha.
dubinska analiza podataka; vrednovanje nastavnog procesa; anketa
nije evidentirano
engleski
Data mining in the evaluation of the teaching process
nije evidentirano
data mining; evaluation of the teaching process; survey
nije evidentirano
Podaci o prilogu
184-184.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka 1. konferencije zdravstvenih profesija
Zdravstveno veleučilište Zagreb
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb
978-953-6239-52-8
Podaci o skupu
1. međunarodna konferencija zdravstvenih profesija "Izazovi zdravstvenih profesija u novoj epohi“
poster
28.04.2016-29.04.2016
Opatija, Hrvatska