Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa (CROSBI ID 634806)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Hercigonja-Szekeres, Mira ; Somek, Mario ; Caban, Domagoj Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa // Knjiga sažetaka 1. konferencije zdravstvenih profesija / Zdravstveno veleučilište Zagreb (ur.). Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2016. str. 184-184

Podaci o odgovornosti

Hercigonja-Szekeres, Mira ; Somek, Mario ; Caban, Domagoj

hrvatski

Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa

Kolegiji iz područja informatike na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu sastoje se od teoretskog i praktičnog dijela, a uspjeh studenata iskazuje se ocjenom za svaki dio zasebno. Praktični dio podrazumijeva vježbovnu nastavu u praktikumu koja uključuje obveze polaganja više kolokvija te izradu priprema tijekom cijelog semestra. Vrednovanje rada studenata kontinuirano se provjerava kolokvijima, dok pripreme imaju svrhu unaprijed upoznati studente s temom koja se planira obraditi kako bi se gradivo u praktikumu lakše i brže usvojilo. Kontinuirano stručno usavršavanje, informacijska tehnologija i spremljene količine podataka poticaji su za primjenu postupaka koji omogućuju provođenje kvalitetnijeg procesa poučavanja. Stoga je na Katedri za informatiku u zdravstvu provedena anketa u cilju ispitivanja povezanosti uspjeha studenata na kolokvijima s korištenjem nastavnim materijalima koji se redovito objavljuju i obnavljaju na mrežnim stranicama Katedre. Anketa je provedena sa studentima prve godine studija sestrinstva i studija sanitarnog inženjerstva u akademskoj godini 2014./2015. Rezultati ankete analizirani su primjenom postupka asocijacijskih pravila kao jednom od metoda dubinske analize podataka uz uporabu programa RapidMiner. Dubinska analiza podataka omogućuje dobivanje kvalitetnih informacija uz primjenu odgovarajućeg postupka, čime se može predvidjeti događaj i osigurati kvalitetna potpora za donošenje odluka. Rezultati su dobiveni u obliku pravila koja će biti smjernice za oblikovanje nastavnog procesa. Tako provedena analiza ukazuje na to da uspješniji studenti samostalno odrađuju pripreme, što im kasnije pomaže u postizanju boljeg uspjeha. Neuspješnim studentima uz materijale na internetu potrebna je i nastavnička pomoć u svladavanju novog gradiva za postizanje boljeg uspjeha.

dubinska analiza podataka; vrednovanje nastavnog procesa; anketa

nije evidentirano

engleski

Data mining in the evaluation of the teaching process

nije evidentirano

data mining; evaluation of the teaching process; survey

nije evidentirano

Podaci o prilogu

184-184.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 1. konferencije zdravstvenih profesija

Zdravstveno veleučilište Zagreb

Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb

978-953-6239-52-8

Podaci o skupu

1. međunarodna konferencija zdravstvenih profesija "Izazovi zdravstvenih profesija u novoj epohi“

poster

28.04.2016-29.04.2016

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Temeljne medicinske znanosti