Jačanje profitabilnosti maloprodavača i vrednovanje kupaca (CROSBI ID 227743)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Jačanje profitabilnosti maloprodavača i vrednovanje kupaca
aloprodajni menadžment daje veliku važnost izravnom povezivanju maloprodajnog marketinga sa profitabilnošću. U novije vrijeme mnogo se napora ulaže u stvaranje lojalnih kupaca i mjerenje zadovoljstva kupaca. Međutim, pokazalo se da nije dovoljno stvoriti lojalnog kupca da bi se osigurala trajnija profitabilnost. Iz toga razloga traže se novi pokazatelji uspjeha, a poželjni su oni koji pružaju i informacije o transakcijama izvan prodavaonice - kod konkurenata. Kao pomoć, menadžment u praksi može koristiti udio u novčaniku kupca ili (engl.) share of wallet kako bi se dobio povratni signal koliko su kupcima privlačni marketinška strategija i operacije. Riječ je o metrici koja se u praksi najčešće koristi za ocjenu djelotvornosti programa lojalnosti, ali i u druge svrhe. Ovdje se na jednostavan način opisuje uloga programa lojalnosti i kako njima možete potaknuti profitabilnost maloprodavača. Postavlja se i pitanje kako odrediti koliko je vaš odnos sa kupcima profitabilan? Zašto je važno za profitabilnost kako kupci rangiraju prodavaonicu u odnosu na druge? Kako potaknuti kupca da poveća udio svoje potrošnje u vašoj prodavaonici?
udio u novčaniku; profitabilnost; maloprodaja; profitabilnost kupaca
nije evidentirano
engleski
Retailer profitability increase and custumers valuation
nije evidentirano
share of wallet; profitability; retailing; customer profitability
nije evidentirano