Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja (CROSBI ID 634735)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kranjčec Mlinarić, Jelena ; Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko (ur.). Varaždin, 2016. str. 63-63

Podaci o odgovornosti

Kranjčec Mlinarić, Jelena ; Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija

hrvatski

Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja

Cilj ovog istraživanja je dobiti uvid u oblike i kvalitetu podrške koju učitelji dobivaju i koju daju učenicima u ostvarivanju procesa obrazovne i socijalne inkluzije. U skladu s ciljem istraživanja postavljena su istraživačka pitanja: Koje oblike podrške učitelji dobivaju i kakvu suradnju ostvaruju u provođenju inkluzije? Koje prilagodbe za učenike s teškoćama učitelji primjenjuju i kako vrednuju njihovo postignuće? Na koji način učitelji doprinose socijalnoj inkluziji učenika s teškoćama? Sudionici istraživanja su učitelji razredne i predmetne nastave s područja Varaždinske županije (N=39). Metoda prikupljanja podataka je polustrukturirani intervju. Intervjui su bilježeni audio zapisom, transkribirani te je provedena kvalitativna analiza podataka koristeći tematsku analizu okvira (Braun, Clark, 2006, Ajduković, 2002). Nalazi istraživana ukazuju na: različite izvore podrške učiteljima, ulogu stručnog suradnika škole u pružanju podrške ; prilagodbe u načinu poučavanja i izazove ; prilagodbe u provjeri znanja i prilagodbe prostora učionice ; iskustva vrednovanja obrazovnih postignuća ; aktivnostima učitelja za poticanje socijalne integracije ; vršnjačkim odnosima te odnosima učitelja prema učeniku. Interpretacijom nalaza istraživanja proizlazi niz smjernica i preporuka za podršku učiteljima u kvalitetnijem pristupu i radu s učenicima s teškoćama.

obrazovna integracija; učitelji; učenici s teškoćama; kvaliteta podrške

nije evidentirano

engleski

Educational and social inclusion of students with disabilities - teacher perspective

nije evidentirano

integration process; teachers; children with disabilities; quality support

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-63.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja

Bukvić, Zlatko

Varaždin:

978-953-58871-0-2

Podaci o skupu

11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja"

predavanje

28.04.2016-30.04.2016

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija