Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama (CROSBI ID 634734)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija ; Miličević, Josipa ; Repalust, Marija Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko (ur.). Varaždin, 2016. str. 26-26

Podaci o odgovornosti

Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija ; Miličević, Josipa ; Repalust, Marija

hrvatski

Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama

Proces razvoja inkluzivnog odgoja i obrazovanja aktualna je tema svjetskih istraživanja. Stremi se ka otklanjanju uočenih prepreka u uključivanju i ostvarivanju vlastitih potencijala sve djece neovisno o specifičnostima po kojima se neka od njih razlikuju od većine. Kako bi imali temeljno polazište za daljnje unapređenje procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj, ovim istraživanjem propituju se indikatori provedbe inkluzije iz perspektive učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja škola. Sudionici istraživanja, učitelji, stručni suradnici i ravnatelji (N=12), odabrani su temeljem kriterija dugogodišnjeg iskustva rada s djecom s teškoćama koja su uključena u redovne osnovne škole. Podaci su prikupljeni putem fokusne grupe, a pri kvalitativnoj analizi koristio se pristup u literaturi poznat kao analiza okvira. Rezultati istraživanja jasno upućuju na ključne indikatore kojima možemo pratiti kvalitetu odgojno obrazovne inkluzije u Hrvatskoj: inkluzivna filozofija i međusobna suradnja svih sudionika (ravnatelji, stručni suradnici, učitelji, učenici, roditelji, stručnjaci izvan škole) ; fleksibilnost sustava obrazovanja koja omogućuje individualan pristup i uvažavanje sposobnosti, mogućnosti i potreba svakoga djeteta ; osposobljenost za rad u inkluzivnim uvjetima i stručno usavršavanje školskih djelatnika vezano uz provedbu inkluzivnog odgoja i obrazovanja ; te sustavna podrška školskim djelatnicima i učenicima s teškoćama u razvoju u provođenju inkluzivnog odgoja i obrazovanja. Pored toga, rezultati također ukazuju na prioritetne aktivnosti i dostižne ciljeve za iduće dvije godine. Rezultati istraživanja razmatraju se u odnosu na rezultate drugih domaćih i inozemnih istraživanja provedbe inkluzivnog odgoja i obrazovanja

inkluzivni odgoj i obrazovanje; kvalitativna analiza; indikatori kvalitete; učenici s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

Indicators of quality of inclusive education in primary schools

nije evidentirano

indicators; quality; inclusive education; primary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-26.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja

Bukvić, Zlatko

Varaždin:

978-953-58871-0-2

Podaci o skupu

11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja"

predavanje

28.04.2016-30.04.2016

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija