Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Školsko vođenje kao čimbenik učinkovite škole (CROSBI ID 227646)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Buchberger, Iva Školsko vođenje kao čimbenik učinkovite škole // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 165-186

Podaci o odgovornosti

Buchberger, Iva

hrvatski

Školsko vođenje kao čimbenik učinkovite škole

Svrha je ovog rada izraditi teorijski okvir za praćenje i tumačenje različitih obilježja i dimenzija školskog vođenja. U radu su posebno naglašena ona obilježja i dimenzije školskog vođenja koji se povezuju s pokazateljima (veće) učinkovitosti škola. Na temelju prikaza i propitivanja teorijskih razmatranja i dosadašnjih istraživanja, školsko vođenje određuje se kao proces utjecaja u donošenju odluka koji je usmjeren na stvaranje i ostvarenje općeg cilja škole uz istaknuto poticanje promjena i inovacija. Nalazi dosad provedenih istraživanja upućuju na važnosti jačanja obilježja distribuiranog školskog vođenja koji, uz istaknute suradničke odnose, karakteriziraju sudjelovanje i utjecaj drugih dionika (ne isključivo ravnatelja) u donošenju odluka. U radu se naglašavaju i pretpostavke koje doprinose razvoju izdvojenih obilježja školskog vođenja.

školsko vođenje ; pretpostavke školskog vođenja ; učinkovitost škola ; donošenje odluka ; obrazovna politika.

nije evidentirano

engleski

School leadership as key factor of school effectiveness

nije evidentirano

school leadership ; school leadership facilitators ; schools effectiveness ; decision making ; education policy.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

157 (1-2)

2016.

165-186

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice