Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 812728

A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole


Batinac, Tanja; Brajac, Ines; Manestar-Blažić, Teo; Palle, Matko; Čabrijan, Leo; Laginja, Stanislava; Stanić, Zrinka
A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole // 5th EADV Spring Symposium, Abstract book, Istambul, Turska, 2008.
Istambul, Turska, 2008. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 812728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole

Autori
Batinac, Tanja ; Brajac, Ines ; Manestar-Blažić, Teo ; Palle, Matko ; Čabrijan, Leo ; Laginja, Stanislava ; Stanić, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
5th EADV Spring Symposium, Abstract book, Istambul, Turska, 2008. / - , 2008

Skup
5th EADV Spring Symposium, Istambul, Turska, 2008.

Mjesto i datum
Istambul, Turska, 2008

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
maculopapular eruption; itraconazole

Sažetak
A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Tanja Batinac (autor)

Avatar Url Teo Manestar Blažić (autor)

Avatar Url Ines Brajac (autor)

Avatar Url Leo Čabrijan (autor)

Avatar Url Matko Palle (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batinac, Tanja; Brajac, Ines; Manestar-Blažić, Teo; Palle, Matko; Čabrijan, Leo; Laginja, Stanislava; Stanić, Zrinka
A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole // 5th EADV Spring Symposium, Abstract book, Istambul, Turska, 2008.
Istambul, Turska, 2008. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Batinac, T., Brajac, I., Manestar-Blažić, T., Palle, M., Čabrijan, L., Laginja, S. & Stanić, Z. (2008) A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole. U: 5th EADV Spring Symposium, Abstract book, Istambul, Turska, 2008..
@article{article, year = {2008}, keywords = {maculopapular eruption, itraconazole}, title = {A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole}, keyword = {maculopapular eruption, itraconazole}, publisherplace = {Istambul, Turska} }
@article{article, year = {2008}, keywords = {maculopapular eruption, itraconazole}, title = {A case of maculopapular eruption secondary to itraconazole}, keyword = {maculopapular eruption, itraconazole}, publisherplace = {Istambul, Turska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font