Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 812707

Cutaneous changes associated with a long-term hydroxyurea therapy


Petranović, Duška; Batinac, Tanja
Cutaneous changes associated with a long-term hydroxyurea therapy // 7th EADV Spring Symposium, Harmony in dermatology and venereology- abstracts, Cavtat
Cavtat, 2010. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


Naslov
Cutaneous changes associated with a long-term hydroxyurea therapy

Autori
Petranović, Duška ; Batinac, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
7th EADV Spring Symposium, Harmony in dermatology and venereology- abstracts, Cavtat / - , 2010

Skup
7th EADV Spring Symposium, Harmony in dermatology and venereology, Cavtat

Mjesto i datum
Cavtat, 2010.

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Cutaneous changes; hydroxyurea

Sažetak
Cutaneous changes associated with a long-term hydroxyurea therapy

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Medicinski fakultet, Rijeka