Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poučavanje stranoga jezika u ranoj dobi: između teorije, želja i stvarnosti (CROSBI ID 634501)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Truck-Biljan, Ninočka Poučavanje stranoga jezika u ranoj dobi: između teorije, želja i stvarnosti // Iskustva i perspektive ranoga učenja jezika i književnosti u suvremenom europskom kontekstu / Kos-Lajtman, Andrijana ; Cvikić, Lidija ; Bežen, Ante et al. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 171-184

Podaci o odgovornosti

Truck-Biljan, Ninočka

hrvatski

Poučavanje stranoga jezika u ranoj dobi: između teorije, želja i stvarnosti

U školskoj 2010./2011. obrazovanje u osnovnim školama u Hrvatskoj napustila je prva generacija učenika koja je od prvoga razreda učila strani jezik kako obvezni predmet te moguće još jedan strani jezik kao izborni predmet. Čini se da je pravo vrijeme za postavljanje pitanja kamo smo stigli, nakon više od dvadeset godina od početka hrvatskoga znanstvenog projekta Istraživanje procesa učenja i usvajanja stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Od školske godine 2003./2004. strani je jezik dio službenoga nastavnoga plana i programa za osnovne škole u Republici Hrvatskoj kao redovni predmet od prvoga razreda i kao izborni predmet od četvrtoga razreda. Važno je razmotriti koje su znanstvene i stručne pretpostavke i spoznaje pridonijele ovoj odluci, slažu li se znanstvenici i praktičari u određivanju optimalne dobi za početak učenja stranoga jezika te kakva su iskustva pedagoške prakse i neposrednoga uvida u nastavni proces. Usporedbom statističkih podataka o poučavanju stranih jezika u osnovnim školama Republike Hrvatske prati se omjer zastupljenosti stranih jezika od školske godine 2003./2004. do 2009./2010. Na temelju provedene ankete na uzorku od 135 učitelja koji poučavaju strane jezike od prvog do četvrtog razreda u 200 osnovnih škola Slavonije i Baranje raspravlja se o mišljenjima učiteljima o prednostima i izazovima poučavanja stranoga jezika u razrednoj nastavi, psihofizičkome portretu učenika, osobnosti učitelja, organizaciji nastave, praćenju i ocjenjivanju te potrebama na području stručnoga usavršavanja

optimalna dob; učenje stranoga jezika; osnovna škola; Slavonija i Baranja

nije evidentirano

engleski

Early foreign language learning between theory, wishes and reality

nije evidentirano

optimal starting age; foreign language learning; primary school; Slavonia and Baranja

nije evidentirano

Podaci o prilogu

171-184.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Iskustva i perspektive ranoga učenja jezika i književnosti u suvremenom europskom kontekstu

Kos-Lajtman, Andrijana ; Cvikić, Lidija ; Bežen, Ante ; Gačić Milica

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-67-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija