Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma (CROSBI ID 634348)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Andrlić, Berislav ; Devčić, Anton ; Samardžija, Luka
hrvatski
Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma
U današnjim tržišnim okolnostima promatranje turista kao jedinstvene skupine može štetiti tržišnom uspjehu. Budući da oni, zahvaljujući svojim široko izdiferenciranim potrebama i motivima, nisu homogeni, već naprotiv, heterogeni, potrebno je primijeniti segmentaciju tržišta te koristi personalizaciju poruka putem Interneta. Njome se osmišljavaju i primjenjuju različiti komunikacijski programi kojima se namjeravaju podmirivati istovjetne potrebe i želje različitih segmenata turista. Poduzeća iz svih grana djelatnosti, pa tako i iz djelatnosti turizma, koriste Internet tehnike u svom strateškom marketinškom planiranju i upravljanju ljudskim resursima. U radu će biti dat prikaz osnovnih tehnika na osnovu kojih se provodi održavanje odnosa s klijentima putem Interneta.
turizam ; održavanje ; Internet ; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Maintaining relationships with clients via Internet in tourism
nije evidentirano
tourism ; maintenance ; Internet ; communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
161-169.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik znanstveno-stručnog skupa "Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2016"
Zlatko Lacković, Milan Ivanović, Hrvoje Glavaš, Igor Sušenka, Ivana Šandrk Nukić, Berislav Andrlić
Osijek: Društvo održavatelja Osijek
978-953-7973-13-1
Podaci o skupu
Organizacija i tehnologija održavanja „OTO 2016“
predavanje
22.04.2016-22.04.2016
Osijek, Hrvatska