Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma (CROSBI ID 634348)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Andrlić, Berislav ; Devčić, Anton ; Samardžija, Luka Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma // Zbornik znanstveno-stručnog skupa "Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2016" / Zlatko Lacković, Milan Ivanović, Hrvoje Glavaš, Igor Sušenka, Ivana Šandrk Nukić, Berislav Andrlić (ur.). Osijek: Društvo održavatelja Osijek, 2016. str. 161-169

Podaci o odgovornosti

Andrlić, Berislav ; Devčić, Anton ; Samardžija, Luka

hrvatski

Održavanje odnosa s klijentima putem Interneta u djelatnosti turizma

U današnjim tržišnim okolnostima promatranje turista kao jedinstvene skupine može štetiti tržišnom uspjehu. Budući da oni, zahvaljujući svojim široko izdiferenciranim potrebama i motivima, nisu homogeni, već naprotiv, heterogeni, potrebno je primijeniti segmentaciju tržišta te koristi personalizaciju poruka putem Interneta. Njome se osmišljavaju i primjenjuju različiti komunikacijski programi kojima se namjeravaju podmirivati istovjetne potrebe i želje različitih segmenata turista. Poduzeća iz svih grana djelatnosti, pa tako i iz djelatnosti turizma, koriste Internet tehnike u svom strateškom marketinškom planiranju i upravljanju ljudskim resursima. U radu će biti dat prikaz osnovnih tehnika na osnovu kojih se provodi održavanje odnosa s klijentima putem Interneta.

turizam ; održavanje ; Internet ; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Maintaining relationships with clients via Internet in tourism

nije evidentirano

tourism ; maintenance ; Internet ; communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

161-169.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik znanstveno-stručnog skupa "Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2016"

Zlatko Lacković, Milan Ivanović, Hrvoje Glavaš, Igor Sušenka, Ivana Šandrk Nukić, Berislav Andrlić

Osijek: Društvo održavatelja Osijek

978-953-7973-13-1

Podaci o skupu

Organizacija i tehnologija održavanja „OTO 2016“

predavanje

22.04.2016-22.04.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija