Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu (CROSBI ID 634282)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Vojvodić, Katija Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu / Jurić, Đ (ur.). Zagreb, 2013. str. 37-44

Podaci o odgovornosti

Vojvodić, Katija

hrvatski

Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu

Suvremeno maloprodajno poslovanje usmjerava istraživačke interese na suradnju maloprodavača i proizvođača, posebice kroz razvoj i tržišno pozicioniranje trgovačkih (privatnih) maraka. Za razliku od tradicionalnih trgovačkih maraka, maloprodavači aktivno sudjeluju u oblikovanju proizvoda premijskih trgovačkih maraka, njihovom dizajnu, razvoju, marketingu i upravljanju. U tom smislu, premijske trgovačke marke odražavaju napore maloprodavača i njihovu orijentaciju na elemente marketinškog miksa kojima će se postići razlikovanje proizvoda tih maraka od tradicionalnih trgovačkih i proizvođačkih maraka. Temeljni je cilj ovog rada istražiti ulogu premijskih trgovačkih maraka u suvremenom maloprodajnom poslovanju i njihovu pojavu na hrvatskom maloprodajnom tržištu te načine njihovog diferenciranja u odnosu na proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke.

premijske trgovačke marke; maloprodavači; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Premium private label market in the Republic of Croatia

nije evidentirano

premium private labels; retailers; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-44.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jurić, Đ

Zagreb:

978-953-7828-05-9

Podaci o skupu

14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment

predavanje

13.06.2013-14.06.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija