Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu (CROSBI ID 634282)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vojvodić, Katija
hrvatski
Premijske trgovačke marke na hrvatskom maloprodajnom tržištu
Suvremeno maloprodajno poslovanje usmjerava istraživačke interese na suradnju maloprodavača i proizvođača, posebice kroz razvoj i tržišno pozicioniranje trgovačkih (privatnih) maraka. Za razliku od tradicionalnih trgovačkih maraka, maloprodavači aktivno sudjeluju u oblikovanju proizvoda premijskih trgovačkih maraka, njihovom dizajnu, razvoju, marketingu i upravljanju. U tom smislu, premijske trgovačke marke odražavaju napore maloprodavača i njihovu orijentaciju na elemente marketinškog miksa kojima će se postići razlikovanje proizvoda tih maraka od tradicionalnih trgovačkih i proizvođačkih maraka. Temeljni je cilj ovog rada istražiti ulogu premijskih trgovačkih maraka u suvremenom maloprodajnom poslovanju i njihovu pojavu na hrvatskom maloprodajnom tržištu te načine njihovog diferenciranja u odnosu na proizvođačke i tradicionalne trgovačke marke.
premijske trgovačke marke; maloprodavači; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Premium private label market in the Republic of Croatia
nije evidentirano
premium private labels; retailers; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-44.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jurić, Đ
Zagreb:
978-953-7828-05-9
Podaci o skupu
14. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment
predavanje
13.06.2013-14.06.2013
Zagreb, Hrvatska