Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Online kupovni obrasci generacije Y (CROSBI ID 227230)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Vojvodić, Katija ; Matić, Matea Online kupovni obrasci generacije Y // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 27 (2015), 2; 171-188

Podaci o odgovornosti

Vojvodić, Katija ; Matić, Matea

hrvatski

Online kupovni obrasci generacije Y

Prednosti elektroničke maloprodaje mogu rezultirati i nekontroliranom kupovinom online potrošača, odnosno njihovim ekstremnim kupovnim ponašanjem. Temeljni je cilj ovoga rada istražiti i determinirati kupovne obrasce online potrošača generacije Y kako bi se na temelju obilježja u online kupovini ispitalo postojanje različitih modaliteta ponašanja. Isto tako, cilj je rada utvrditi povezanost izdvojenih faktora s kupovnom namjerom online potrošača generacije Y. Empirijsko istraživanje provedeno je na uzorku od 515 potrošača na području Dubrovačko- neretvanske županije. Rezultati istraživanja dobiveni faktorskom analizom upućuju na to da online potrošači generacije Y kupuju na temelju tri izdvojena faktora, tj. kompulzivnosti, impulzivnosti te funkcionalnosti. Analizom varijance utvrđene su razlike u izdvojenim faktorima s obzirom na obilježja u online kupovini potrošača generacije Y. Isto tako, rezultati korelacijske analize pokazuju statistički značajnu povezanost izdvojenih faktora i kupovne namjere u online potrošača generacije Y.

online kupovno ponašanje; kupovni obrasci; elektronička maloprodaja; generacija Y

nije evidentirano

engleski

Generation Y Online Buying Patterns

nije evidentirano

online buying behavior; buying patterns; electronic retailing; generation Y

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (2)

2015.

171-188

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost