Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju (CROSBI ID 56004)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Diković, Marina ; Tatković, Sanja ; Legović, Marina Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.). Medulin : Pula: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 155-172

Podaci o odgovornosti

Diković, Marina ; Tatković, Sanja ; Legović, Marina

hrvatski

Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju

Potreba za razvojem suvremenih kompetencija odgojitelja radi kvalitete odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi proizlazi iz činjenice da tradicionalno obrazovanje ne može odgovoriti na izazove novoga vremena koje karakterizira multidimenzionalnost, nepredvidivost i promjenjivost. U tome kontekstu inicijalno obrazovanje budućih odgojitelja treba koncipirati kao dinamičan i otvoren sustav. U radu se teorijski i empirijski razmatraju različiti pristupi i određenja kompetencija, a dobiveni rezultati ukazuju na statistički značajne razlike u mišljenjima studenata prve i treće godine studija predškolskoga odgoja o razvijanju i stjecanju općih (instrumentalne i interpersonalne) i specifičnih (psiho-pedagoške i didaktičko-metodičke) kompetencija koje se temelje na postavkama Tuning projekta (2006), a sadržane su u Dopunskoj ispravi o studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Puli.

kompetencije odgojitelja, opće i specifične kompetencije, inicijalno obrazovanje odgojitelja, empirijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

The Acquisition and Development of Kindergarten Teachers' Competencies in the Pre-service training

nije evidentirano

kindergarten teachers' competences, general and specific competences, pre-service training, empirical research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-172.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva

Medulin : Pula: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2016.

978-953-7320-34-8

Povezanost rada

Pedagogija