Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju (CROSBI ID 56004)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Diković, Marina ; Tatković, Sanja ; Legović, Marina
hrvatski
Stjecanje i razvijanje kompetencija odgojitelja u inicijalnom obrazovanju
Potreba za razvojem suvremenih kompetencija odgojitelja radi kvalitete odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi proizlazi iz činjenice da tradicionalno obrazovanje ne može odgovoriti na izazove novoga vremena koje karakterizira multidimenzionalnost, nepredvidivost i promjenjivost. U tome kontekstu inicijalno obrazovanje budućih odgojitelja treba koncipirati kao dinamičan i otvoren sustav. U radu se teorijski i empirijski razmatraju različiti pristupi i određenja kompetencija, a dobiveni rezultati ukazuju na statistički značajne razlike u mišljenjima studenata prve i treće godine studija predškolskoga odgoja o razvijanju i stjecanju općih (instrumentalne i interpersonalne) i specifičnih (psiho-pedagoške i didaktičko-metodičke) kompetencija koje se temelje na postavkama Tuning projekta (2006), a sadržane su u Dopunskoj ispravi o studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Puli.
kompetencije odgojitelja, opće i specifične kompetencije, inicijalno obrazovanje odgojitelja, empirijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
The Acquisition and Development of Kindergarten Teachers' Competencies in the Pre-service training
nije evidentirano
kindergarten teachers' competences, general and specific competences, pre-service training, empirical research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
155-172.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Medulin : Pula: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2016.
978-953-7320-34-8