Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće (CROSBI ID 13770)

Urednička knjiga | priručnik

Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće / Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina (ur.) Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2015

Podaci o odgovornosti

Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina

hrvatski

Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće

U okviru IPA projekta „Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj“ nastojalo se odgovoriti na potrebu odgojitelja za dodatnom razinom vještina i znanja za uspješno uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtićke skupine. Stoga je jedan od projektnih ciljeva bio razvoj edukacijskog modula za odgojitelje koji će biti oblikovan po načelima iskustvenog učenja. Razvijene su dvije vrste radionica za odgojitelje. Prve, tzv. radionice koje provode odgojitelji opisane su u priručniku vrlo detaljno kako bi ih odgojitelji što vjernije mogli provoditi s djecom i roditeljima svojih skupina. One su ujedno imale jaki senzibilizacijski učinak za važnost stvaranja inkluzivne atmosfere u dječjem vrtiću. U drugoj grupi radionica odgojitelji su sudjelovali i one su ojačale njihove stručne kompetencije, ali ih sami neće dalje provoditi. Stoga one u ovom priručniku nisu detaljno opisane jer nije predviđeno da ih odgojitelji samostalno provode, već priloženi tekstovi donose teorijska objašnjenja i primjere o važnim temama koje su prorađivane u radionicama. Za izvođenje ovih radionica u okviru projekta osposobljena su tri stručna tima: stručni tim iz Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu, stručni tim iz Dječjeg vrtića „Vrbik“ u Zagrebu i stručni tim iz Dječjeg vrtića „Grigor Vitez“ u Sp

uključivanje djece s teškoćama u razvoju ; radionice ; redovni vrtići

nije evidentirano

engleski

Development of inclusive practice in kindergartens- support the inclusion of children with disabilities in regular kindergartens

nije evidentirano

inclusion of children with disabilities ; workshops ; regular kindergartens

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)

2015.

978-953-55853-5-0

106

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija