Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće (CROSBI ID 13770)
Urednička knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina
hrvatski
Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće
U okviru IPA projekta „Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj“ nastojalo se odgovoriti na potrebu odgojitelja za dodatnom razinom vještina i znanja za uspješno uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtićke skupine. Stoga je jedan od projektnih ciljeva bio razvoj edukacijskog modula za odgojitelje koji će biti oblikovan po načelima iskustvenog učenja. Razvijene su dvije vrste radionica za odgojitelje. Prve, tzv. radionice koje provode odgojitelji opisane su u priručniku vrlo detaljno kako bi ih odgojitelji što vjernije mogli provoditi s djecom i roditeljima svojih skupina. One su ujedno imale jaki senzibilizacijski učinak za važnost stvaranja inkluzivne atmosfere u dječjem vrtiću. U drugoj grupi radionica odgojitelji su sudjelovali i one su ojačale njihove stručne kompetencije, ali ih sami neće dalje provoditi. Stoga one u ovom priručniku nisu detaljno opisane jer nije predviđeno da ih odgojitelji samostalno provode, već priloženi tekstovi donose teorijska objašnjenja i primjere o važnim temama koje su prorađivane u radionicama. Za izvođenje ovih radionica u okviru projekta osposobljena su tri stručna tima: stručni tim iz Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu, stručni tim iz Dječjeg vrtića „Vrbik“ u Zagrebu i stručni tim iz Dječjeg vrtića „Grigor Vitez“ u Sp
uključivanje djece s teškoćama u razvoju ; radionice ; redovni vrtići
nije evidentirano
engleski
Development of inclusive practice in kindergartens- support the inclusion of children with disabilities in regular kindergartens
nije evidentirano
inclusion of children with disabilities ; workshops ; regular kindergartens
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)
2015.
978-953-55853-5-0
106
objavljeno