Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 810232

Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće


Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće, Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu, 2015 (prirucnik)


Naslov
Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće
(Development of inclusive practice in kindergartens- support the inclusion of children with disabilities in regular kindergartens)

Urednik/ci
Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu

Grad
Zagreb

Godina
2015

Stranica
106

ISBN
978-953-55853-5-0

Ključne riječi
uključivanje djece s teškoćama u razvoju ; radionice ; redovni vrtići
(inclusion of children with disabilities ; workshops ; regular kindergartens)

Sažetak
U okviru IPA projekta „Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće u Hrvatskoj“ nastojalo se odgovoriti na potrebu odgojitelja za dodatnom razinom vještina i znanja za uspješno uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtićke skupine. Stoga je jedan od projektnih ciljeva bio razvoj edukacijskog modula za odgojitelje koji će biti oblikovan po načelima iskustvenog učenja. Razvijene su dvije vrste radionica za odgojitelje. Prve, tzv. radionice koje provode odgojitelji opisane su u priručniku vrlo detaljno kako bi ih odgojitelji što vjernije mogli provoditi s djecom i roditeljima svojih skupina. One su ujedno imale jaki senzibilizacijski učinak za važnost stvaranja inkluzivne atmosfere u dječjem vrtiću. U drugoj grupi radionica odgojitelji su sudjelovali i one su ojačale njihove stručne kompetencije, ali ih sami neće dalje provoditi. Stoga one u ovom priručniku nisu detaljno opisane jer nije predviđeno da ih odgojitelji samostalno provode, već priloženi tekstovi donose teorijska objašnjenja i primjere o važnim temama koje su prorađivane u radionicama. Za izvođenje ovih radionica u okviru projekta osposobljena su tri stručna tima: stručni tim iz Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu, stručni tim iz Dječjeg vrtića „Vrbik“ u Zagrebu i stručni tim iz Dječjeg vrtića „Grigor Vitez“ u Sp

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marta Ljubešić (urednik)

Avatar Url Sanja Šimleša (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće, Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu, 2015 (prirucnik)
Ljubešić, M., Šimleša, S. & Bučar, M. (ur.) (2015) Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće. Zagreb, Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu.
@book{book, year = {2015}, pages = {106}, keywords = {inclusion of children with disabilities, workshops, regular kindergartens}, isbn = {978-953-55853-5-0}, title = {Development of inclusive practice in kindergartens- support the inclusion of children with disabilities in regular kindergartens}, keyword = {inclusion of children with disabilities, workshops, regular kindergartens}, publisher = {Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu}, publisherplace = {Zagreb} }