Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Granice rasta informacijskog društva : eksploracija i eksploatacija kreativnosti (CROSBI ID 465159)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pfeifer, Sanja Granice rasta informacijskog društva : eksploracija i eksploatacija kreativnosti // Uspjeh kroz zajedništvo i cjelovitu promjenu / Baotić, Josip (ur.). Zagreb: Intercon, Zagreb, 1997. str. III-9-x

Podaci o odgovornosti

Pfeifer, Sanja

hrvatski

Granice rasta informacijskog društva : eksploracija i eksploatacija kreativnosti

Informacijsko društvo promovira informacijske nematerijalne proizvode kao dominantan oblik proizvoda. Ekonomska znanost zasnovana je na konceptu tržišne autoregulacije. Informacija, znanje, kreacija ili intelekt kao roba na tržištu ima niz specifičnosti. Kupac koji kupuje znaje kupuje nešto o čemu ništa ne zna (inače ne bi trebao tu robu). Onaj koji prodaje informacije vječno ostaje baštinik onoga što je prodao. Ponuda informacija nije jednostavna. Kako naime nuditi nešto čijim otkrivanjem smanjujete potrebu za tom robom. Znanje, intelekt i kreativnost pokazuju visok stupanj prenosivosti. Gube se granice tradicionalnih profesionalnih znanja, gube se prostorne granice tržišta. Uporaba i komunikacija znanja je specifična jer se vrijednost intelektualnih resursa može povećati uporabom i djeljenjem suprotno tradicionalnom smanjenju vrijednosti opreme ili materijala njegovom podjelom i trošenjem. S druge strane proces stjecanja informacija i znanja, proces kreacije može biti vrlo skup, dok njihova imitacija to najčešće nije. Brzina i intenzitet razvijanja informacijskog društva bit će ovisna o razrješenju svih navedenih problema. Već se sada naziru neka rješenja. Ekonomska znanost pomicat će svoja viđenja prema tihoj regulaciji, a ne kontroli.

kreativnost; inovativnost

nije evidentirano

engleski

Boundaries of information society growth : exploration and exploatation of creativity

nije evidentirano

creativity; innovativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

III-9-x.

1997.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Uspjeh kroz zajedništvo i cjelovitu promjenu

Baotić, Josip

Zagreb: Intercon, Zagreb

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija