Granice rasta informacijskog društva : eksploracija i eksploatacija kreativnosti (CROSBI ID 465159)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Pfeifer, Sanja
hrvatski
Granice rasta informacijskog društva : eksploracija i eksploatacija kreativnosti
Informacijsko društvo promovira informacijske nematerijalne proizvode kao dominantan oblik proizvoda. Ekonomska znanost zasnovana je na konceptu tržišne autoregulacije. Informacija, znanje, kreacija ili intelekt kao roba na tržištu ima niz specifičnosti. Kupac koji kupuje znaje kupuje nešto o čemu ništa ne zna (inače ne bi trebao tu robu). Onaj koji prodaje informacije vječno ostaje baštinik onoga što je prodao. Ponuda informacija nije jednostavna. Kako naime nuditi nešto čijim otkrivanjem smanjujete potrebu za tom robom. Znanje, intelekt i kreativnost pokazuju visok stupanj prenosivosti. Gube se granice tradicionalnih profesionalnih znanja, gube se prostorne granice tržišta. Uporaba i komunikacija znanja je specifična jer se vrijednost intelektualnih resursa može povećati uporabom i djeljenjem suprotno tradicionalnom smanjenju vrijednosti opreme ili materijala njegovom podjelom i trošenjem. S druge strane proces stjecanja informacija i znanja, proces kreacije može biti vrlo skup, dok njihova imitacija to najčešće nije. Brzina i intenzitet razvijanja informacijskog društva bit će ovisna o razrješenju svih navedenih problema. Već se sada naziru neka rješenja. Ekonomska znanost pomicat će svoja viđenja prema tihoj regulaciji, a ne kontroli.
kreativnost; inovativnost
nije evidentirano
engleski
Boundaries of information society growth : exploration and exploatation of creativity
nije evidentirano
creativity; innovativity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
III-9-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Uspjeh kroz zajedništvo i cjelovitu promjenu
Baotić, Josip
Zagreb: Intercon, Zagreb
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096