Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Preliminarna psihometrijska validacija miljokaza razvoja dječje igre kod djece od navršene prve do četvrte godine života (CROSBI ID 226835)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Repišti, Selman ; Sindik, Joško Preliminarna psihometrijska validacija miljokaza razvoja dječje igre kod djece od navršene prve do četvrte godine života // Pregled (Sarajevo), 56 (2015), 3; 83-104

Podaci o odgovornosti

Repišti, Selman ; Sindik, Joško

hrvatski

Preliminarna psihometrijska validacija miljokaza razvoja dječje igre kod djece od navršene prve do četvrte godine života

Dječja igra je važna aktivnost koja pogoduje njihovom nesmetanom razvoju. Malo je istraživanja koja su se bavila miljokazima razvoja dječje igre, a naročito one djece do četiri godine života. Stoga smo proveli istraživanje na 637 djece, dobi od navršene prve do četvrte godine. Osnovni cilj naše studije bila je preliminarna psihometrijska evaluacija instrumenta konstruiranog u ove svrhe. Instrument je nazvan „Miljokazi razvoja dječje igre"(MRDI), a čine ga tri liste označavanja, prilagoĎene sljedećim dobnim skupinama: 1–2 godine (MRDI12), 2–3 godine (MRDI23) i 3–4 godine (MRDI34). Rezultati ukazuju na zadovoljavajuću faktorsku valjanost sva tri dijela MRDI-a, na solidnu pouzdanost MRDI23, te na nešto nižu pouzdanost MRDI12 i MRDI34. Na kraju se razmatraju mogućnosti poboljšanja ovih instrumenata, u vidu povećanja njihove diskriminativnosti te broja čestica.

miljokazi razvoja; dječja igra; faktorska valjanost; pouzdanost

nije evidentirano

engleski

Preliminary psychometric validation of the milestones of development in children's games among children of one to four years of age

nije evidentirano

developmental milestones; children's play; factorial validity; reliability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56 (3)

2015.

83-104

objavljeno

0032-7271

1986-5244

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Etnologija i antropologija