Teachers’ attitudes towards regional dialect (CROSBI ID 402861)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Strahija, Nina
Malnar Jurišić, Marija / Markić, Ivan
engleski
Teachers’ attitudes towards regional dialect
U ovome radu opisuje se zavičajni govor Preloga te se istraživanjem govora ispituju razlike između dosadašnjih opisanih karakteristika govora i stanja na terenu među mlađom generacijom govornika. Proučava se na koji način imanentna gramatika i zavičajni govor učenika mogu pomoći u razvoju jezničnokomunikacijske kompetencije i lakšem svladavanju standardnoga jezika. Također, iznose se važna didaktička načela kojima bi se učitelji trebali voditi kako bi koristeći različite nastavne metode i socijalne oblike rada učenicima omogućili kvalitetan razvoj u skladu s njihovim osobnim, kulturnim i jezičnim osobitostima. Cilj je empirijskoga dijela rada kombinacijom ankete i skale procjene ispitati stavove učitelja Osnovne škole Prelog prema zavičajnome govoru. Rezultati pokazuju kako su stavovi učitelja pretežito pozitivnoga smjera te da karakteristike učitelja poput spola, radnoga staža, profesionalnoga statusa, nastavnoga područja i govora kojim se služe ne utječu značajno na njihove stavove. Ipak, uočeno je kako učitelji u prevelikoj mjeri ispravljaju učenike te da nisu u potpunosti svjesni pozitivnog utjecaja uključivanja zavičajnoga govora u nastavu.
attitudes; methodic; regional dialect; plurilingual competence
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103
12.04.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb