Relation between German Idealism and the Early Theory of Pedagogy in Croatia (CROSBI ID 55924)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Komar, Zvonimir
engleski
Relation between German Idealism and the Early Theory of Pedagogy in Croatia
Rad se bavi izvornim idejama pedagogijske teorije i njezine veze sa misliocima tzv. klasičnog njemačkog idealizma. Primarna eksplikacija tiče se samokonstituiranja subjekt-objekt relacije i njezine utemeljujuće važnosti za pedagogiju kao znanost. Dotični teorijski temelj potom je sagledavan u kontekstu pedagogije ranih hrvatskih pedagoga, pri čemu se ustanovljava i eksplicira uska povezanost dijalektičke pedagogijske misli mislioca poput Gjure Arnolda i Pavla Vuk- Pavlovića sa mislima J.F. Herbarta, I. Kanta i J. G. Fichtea.
pedagogy, german idealism, philosophy, theory
Knjiga je izdana povodom 8. skupa Međunarodnog Herbartovog Društva u Karlsruheu od 09.-11. ožujka 2015. godine pod naslovom "Wie lernt man Erziehen?".
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
141-152.
objavljeno
Podaci o knjizi
Wie lernt man erziehen? Zur Didaktik der Pädagogik
Bolle, Rainer ; Halbeis, Wolfgang
Jena: Garamond ein Imprint von Heinz-Herbert Reimer ; Format Verlagsgruppe
2016.
978-3-944830-80-3