Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 809270

Mogućnosti i ograničenja autobiografije interkulturalnih susreta u nastavi stranih jezika iz perspektive učitelja francuskoga jezika


Lujić, Rea
Mogućnosti i ograničenja autobiografije interkulturalnih susreta u nastavi stranih jezika iz perspektive učitelja francuskoga jezika // Acta Iadertina, 12 (2016), 33-41 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 809270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti i ograničenja autobiografije interkulturalnih susreta u nastavi stranih jezika iz perspektive učitelja francuskoga jezika
(Possibilities and limits of the Autobiography of Intercultural Encounters in the Foreign Language Classrooms from the French Language Teachers’ Perspective)

Autori
Lujić, Rea

Izvornik
Acta Iadertina (1845-3392) 12 (2016); 33-41

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
autobiografija interkulturalnih susreta ; interkulturalna kompetencija ; nastavni materijal ; učitelji francuskog jezika
(autobiography of intercultural encounters ; French language teachers ; intercultural competence ; teaching tool)

Sažetak
Unatoč pozitivnim odgojno-obrazovnim ishodima interkulturalnoga pristupa u nastavi stranih jezika, i za učenike ali i za društvo u cjelini, neprikladni nastavni uvjeti i nedovoljna osposobljenost učitelja stranih jezika za ostvarivanje načela interkulturalne nastave neki su od čimbenika koji ograničavaju njegovu primjenjivost. Autobiografija interkulturalnih susreta, odgojno-obrazovni alat koji je Vijeće Europe (2009.) namijenilo promicanju interkulturalnoga odgoja i obrazovanja, valjan je nastavni materijal čiji koncept učiteljima omogućuje djelomično nadvladavanje spomenutih ograničenja u realizaciji načela interkulturalnoga pristupa u nastavi stranih jezika. Rezultati istraživanja percepcije Autobiografije interkulturalnih susreta kao mogućega nastavnoga materijala za uporabu u nastavi stranih jezika provedenoga među 27 učitelja francuskoga jezika, pokazuju da učitelji francuskoga jezika imaju pozitivne stavove prema navedenome odgojno-obrazovnome alatu kao i da razumiju mogućnosti njegova doprinosa razvoju učeničkih interkulturalnih kompetencija. Istraživanje je također pokazalo da učitelji osnovnim preprekama za uvođenje Autobiografije interkulturalnih susreta u svoju nastavu smatraju ograničenost vremenom i materijalna sredstva, ali i nastavni program. Navedeni rezultati stoga navode na zaključak da su osnovni preduvjeti za uklapanje Autobiografije interkulturalnih susreta u nastavu stranih jezika kvalitetnije obrazovanje učitelja stranih jezika i poboljšanje materijalnih uvjeta na radnome mjestu, ali i rasterećenje predmetnih programa za strane jezike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Rea Lujić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lujić, Rea
Mogućnosti i ograničenja autobiografije interkulturalnih susreta u nastavi stranih jezika iz perspektive učitelja francuskoga jezika // Acta Iadertina, 12 (2016), 33-41 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Lujić, R. (2016) Mogućnosti i ograničenja autobiografije interkulturalnih susreta u nastavi stranih jezika iz perspektive učitelja francuskoga jezika. Acta Iadertina, 12, 33-41.
@article{article, author = {Luji\'{c}, R.}, year = {2016}, pages = {33-41}, keywords = {autobiografija interkulturalnih susreta, interkulturalna kompetencija, nastavni materijal, u\v{c}itelji francuskog jezika}, journal = {Acta Iadertina}, volume = {12}, issn = {1845-3392}, title = {Mogu\'{c}nosti i ograni\v{c}enja autobiografije interkulturalnih susreta u nastavi stranih jezika iz perspektive u\v{c}itelja francuskoga jezika}, keyword = {autobiografija interkulturalnih susreta, interkulturalna kompetencija, nastavni materijal, u\v{c}itelji francuskog jezika} }
@article{article, author = {Luji\'{c}, R.}, year = {2016}, pages = {33-41}, keywords = {autobiography of intercultural encounters, French language teachers, intercultural competence, teaching tool}, journal = {Acta Iadertina}, volume = {12}, issn = {1845-3392}, title = {Possibilities and limits of the Autobiography of Intercultural Encounters in the Foreign Language Classrooms from the French Language Teachers’ Perspective}, keyword = {autobiography of intercultural encounters, French language teachers, intercultural competence, teaching tool} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font