Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 809247

Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida


Runjić, Tina; Penava, Vlatka; Ujdur, Ana
Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tematski zbornik - I dio / Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2015. str. 656-668 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 809247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida
(Differences between teachers and educational rehabilitators in the attitudes towards the professional abilities of visually impaired educational rehabilitators)

Autori
Runjić, Tina ; Penava, Vlatka ; Ujdur, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tematski zbornik - I dio / Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2015, 656-668

Skup
VI međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Mjesto i datum
Ohrid, Makedonija, 19.-21.06.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
stavovi; edukacijski rehabilitatori; učitelji; edukacijski rehabilitatori oštećena vida
(attitudes; educational rehabilitators; teachers; visually impaired educational rehabilitators)

Sažetak
Prema nizu istraživanja stavovi poslodavaca prema zapošljavanju osoba s invaliditetom nisu pozitivni, a to se najviše očituje u područjima procjene njihove profesionalne kompetencije kao i njihove komunikacije Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida. Istraživanje je provedeno na populaciji edukacijskih rehabilitatora i drugih stručnih suradnika koji su zaposleni u ustanovama čija je primarna djelatnost usmjerena na pružanje podrške osobama s oštećenjem vida na području Grada Zagreba. Ukupno je ispitano šezdeset i troje (N=63) ispitanika od čega je pedeset i dvoje (N=52) bilo edukacijskih rehabilitatora, a jedanaest (N=11) učitelja. Prikupljeni podaci o stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida obrađeni su metodama multivarijatne analize (robustna diskriminacijska analiza) i univarijatne analize varijance. Razlike u procjeni utvrđene su u tri od četiri ispitana područja. Metodom univarijatne analize varijance utvrđeno je da su učitelji boljim procijenili profesionalne sposobnosti edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida na dvanaest od osamnaest varijabli, dok su edukacijski rehabilitatori te iste sposobnosti boljim procijenili na šest od osamnaest varijabli kod kojih se utvrdila statistički značajna razlika. Na temelju rezultata može se zaključiti da učitelji i edukacijski rehabilitatori imaju različite stavove prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida. Stavovi učitelja su pozitivnije usmjereni prema profesionalnim sposobnostima ove populacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlatka Anić (autor)

Avatar Url Tina Runjić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Runjić, Tina; Penava, Vlatka; Ujdur, Ana
Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tematski zbornik - I dio / Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2015. str. 656-668 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Runjić, T., Penava, V. & Ujdur, A. (2015) Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida. U: Kaljača, S. & Nikolić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tematski zbornik - I dio.
@article{article, author = {Runji\'{c}, Tina and Penava, Vlatka and Ujdur, Ana}, year = {2015}, pages = {656-668}, keywords = {stavovi, edukacijski rehabilitatori, u\v{c}itelji, edukacijski rehabilitatori o\v{s}te\'{c}ena vida}, title = {Razlike u stavovima u\v{c}itelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora o\v{s}te\'{c}enog vida}, keyword = {stavovi, edukacijski rehabilitatori, u\v{c}itelji, edukacijski rehabilitatori o\v{s}te\'{c}ena vida}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Ohrid, Makedonija} }
@article{article, author = {Runji\'{c}, Tina and Penava, Vlatka and Ujdur, Ana}, year = {2015}, pages = {656-668}, keywords = {attitudes, educational rehabilitators, teachers, visually impaired educational rehabilitators}, title = {Differences between teachers and educational rehabilitators in the attitudes towards the professional abilities of visually impaired educational rehabilitators}, keyword = {attitudes, educational rehabilitators, teachers, visually impaired educational rehabilitators}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Ohrid, Makedonija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font