Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 808744

Komunikacija kroz uličnu modu New Yorka


Šimundić, Katija
Komunikacija kroz uličnu modu New Yorka 2016., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


Naslov
Komunikacija kroz uličnu modu New Yorka
(Street Fashion as Communication: case study New York)

Autori
Šimundić, Katija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.04

Godina
2016

Stranica
38

Mentor
Purgar, Krešimir

Ključne riječi
Ulična moda; teorija mode; komunikacija; New York; supkultura
(Street fashion; Fashion theory; communication; New York; subculture)

Sažetak
U ovom radu istražuje se tema komunikacije kroz tzv. uličnu modu New Yorka i nastoji se ustanoviti što moda i odjeća govore o ljudima na ulici. Kroz rad se pojašnjava i predstavlja modu i odjeću kao načine komuniciranja na taj način što im se pristupa iz različitih vizura, poput klase, spola, te seksualnog i društvenog identiteta. Kako bi istraživanje bilo utemeljeno na raznolikim argumentima, razrađeni su pojmovi komunikacije, mode i semiotike, ulične mode, opće značajke grada New Yorka, te specifični vidovi komunikacije kroz modu na ulicama tog grada. Rad je koncipiran u nekoliko cjelina. Najprije se bavi osnovnim aspektima mode kao komunikacijskog sustava. Zatim donosi pregled najvažnijih teorija koje su problemu mode pristupale s društvenog, medijskog, semiotičkog i općenito komunikacijskog stanovišta. Naposljetku, analizirane su urbane karakteristike New Yorka, njegove raznolike ulične kulture, komunikacija odjećom i “stilom ulice”, te neki upečatljivi simboli različitosti što iz toga proizlaze. Pozornost je posvećena strategijama modne industrije koja je apsorbirala autentičan stil ulice i pretvorila ga u mainstream modni proizvod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb